"Самопоміч" запропонувала депутатам Тернопільської міськради оприлюднювати дані про доходи

Депутати Тернопільської міської ради будуть оприлюднювати інформацію про свої доходи.  Це стало можливим завдяки ініціативі депутата з фракції “Об’єднання “Самопоміч” у Тернопільській міській раді Назара Зелінки. 

На сесії міськради, що відбулася 3 березня, обранці затвердили зміни до регламенту роботи ради. Ініціатором внесення змін виступив представник “Самопомочі” Назар Зелінка.
– Доповнення до регламенту внесені у відповідності Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад", "Про доступ до публічної інформації", «Про засади запобігання і протидії корупції» . – пояснює Назар Зелінка. –  Також свій позитивний висновок надала постійна комісія міської ради з питань місцевого самоврядування, законності та регламенту.

Згідно із запропонованими змінами, тепер депутати міськради публічно будуть оприлюднювати інформацію про свої доходи. Раніше це робили тільки міський голова, заступники та керівники структурних підрозділів міськради. Інформація про доходи депутатів має бути розміщена на сайті міськради.

Ще одне важливе нововведення у регламенті – це звіт керівників структурних підрозділів міськради перед депутатами.
Раніше депутати могли заслухати звіт у сесійній залі тільки членів виконавчого комітету та керівників комунальних підприємств. Тепер же вони зможуть вимагати звіту про роботу у всіх керівників управлінь та структурних обов’язків міськради. Тобто, якщо у депутатів виникнуть сумніви в ефективності роботи того чи іншого чиновника, вони зможуть запросити його на сесію, щоб той прозвітував про свою роботу.

Також, за пропозиціями Назара Зелінки, у регламенті міської ради передбачено ще кілька доповнень. Зокрема, передбачається, що на сайті міської ради буде публікуватися більше інформації, яка необхідна для ефективнішою контролю громадськості над владою міста. Це дозволить збільшити рівень відкритості та прозорості міської ради. Зокрема тепер на сайті міськради має обов’язково бути:

  • чинні редакції Статуту територіальної громади, Регламенту Ради, Регламенту виконавчого комітету Ради та Генерального плану міста;
  • чинний бюджет та бюджети міста попередніх років зі всіма додатками та рішеннями про внесення змін;
  • технічна можливість здійснювати перегляд он-лайн трансляцій засідань Ради, її виконавчого комітету та постійних комісій, а також можливість у будь-який час доби переглядати архів трансляцій;
  • результати голосувань Ради та її Виконавчого комітету в тому числі поіменних, протоколів і рішень зі всіма додатками засідань Ради та її органів (постійних та інших комісій, виконавчого комітету, тощо);
  • інформації про Міського голову, його заступників, Секретаря Ради, депутатів, членів виконавчого комітету, керівників виконавчих органів, яка включатиме основні біографічні відомості, декларації про доходи згідно Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», час і місце прийому, контакти для листування та телефонного зв’язку, дані про відвідування засідань Ради, її виконавчого комітету та засідань комісій Ради;
  • інформації про річний, квартальний, місячний, тижневий план роботи Ради, в т.ч. дату, місце і порядок денний засідання Ради та її органів;
  • звіти Міського голови, його заступників, депутатів, постійних та тимчасових контрольних комісій Ради;
  • звіти керівників комунальних підприємств міста Тернополя про діяльність;
  • платформа створення електронних петицій та збору підписів в її підтримання.
самопоміч Тернопіль самопоміч в Тернополі Назар Зелінка
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі