• Головна
  • КП «Тернопільводоканал»: найчастіше тернополяни звертаються з проханням прочистити дворову каналізацію
13:45, 7 лютого 2012 р.

КП «Тернопільводоканал»: найчастіше тернополяни звертаються з проханням прочистити дворову каналізацію

Упродовж січня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 720 звернень мешканців щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

Серед них, 6 скарг на якість питної води - вулиці Чайковського, 39, Слівенська, 5, Лучаківського, 13, Старий Ринок ,3, Глінки, 2а, Шухевича, 10. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

3 скарги стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками були встановлені причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме - вул. Броварна, 25 – низький тиск подачі питної води був спричинений пошкодженням у ніші підвального приміщення (роботи виконував ЖЕК); бульвар Д. Галицького, 1 - Бандери, 92 — відремонтовано насос на підкачці, вул. Рудницького,17 — відремонтовано запірну арматуру.

23 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші терміни.

Найбільше звернень мешканців - 363 - пов’язані із проханням прочистити дворову каналізацію. 325 звернень від тернополян надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди. Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
live comments feed...