“Соціальна картка тернополянина” обійдеться у 22 мільйони гривень

Упродовж цього року у Тернополі мають намір розпочати впроваджувати проект «Соціальна картка тернополянина». Наразі вже розроблено техніко-економічне обґрунтування. І міська рада готується оголосити конкурс серед підприємств, охочих цим займатися.

Спершу на електронні квитки переведуть громадський транспорт. Спеціальне обладнання встановлять при вході спочатку у комунальних тролейбусах. А поетапно переведуть на електронні квитки і усіх інших перевізників. Міський голова Сергій Надал пояснює переваги такого нововведення.

– Кожен буде мати свою картку і комп’ютер моментально робитиме фіксацію, скільки людей є в автобусі, в тому числі скільки є пільговиків. Пільговики будуть мати спеціальну картку із відповідною позначкою. Це всі ті люди, котрі стоять на обліку у фонді соціального забезпечення. Тоді ніхто з перевізників не зможе надати неправдиві дані про кількість перевезених пільговиків. Тому що все це буде зафіксовано на комп’ютері. Тільки зайшов пільговик, одразу інформація потрапляє в єдину базу даних і буде видно, скільки хто перевіз пільговиків, скільки хто перевіз звичайного населення, – зазначає мер.

Зрозуміло, що приватних перевізників така перспектива мало тішить. Оскільки у разі запровадження електронних квитків буде введено повний контроль за їхньою виручкою. Хоча з іншого боку, власників маршруток не зможуть обманути і самі водії.

– Якщо зараз вони можуть щось приховати і не показати, то потім це буде зробити не можливо. Все придбання квитків буде проходити через єдиний сервер, єдину базу даних, – пояснює Сергій Надал.

А ось звичайні тернополяни і, в першу чергу, пільговики від цього тільки виграють.

– Їм не потрібно буде шарпатися і сваритися з водієм. Водій не буде доказувати, що у мене вже є п’ятеро, куди ти лізеш. Тому що автоматично буде видно, скільки у нього пільговиків сидить в даний час у автобусі, – розповів міський голова.

Наразі міська рада веде перемовини щодо втілення цього проекту в життя із «Приватбанком», який перший зацікавився даним проектом, пише ЗЗ. Однак обирати інвестора все одно будуть на конкурсній основі.

– Загальна вартість проекту «Соціальна картка тернополянина» 22 мільйона гривень. З них, 6 мільйонів – це те, що припадає на комунальне підприємство. Все решта – це те, що має йти в цілому по транспорту. Кредит буде оформляти на себе КП «Тернопільелектротранс», –  додав Сергій Надал.

Керівництво міста також сподівається, що впровадження пілотного проекту по реалізації соціальної картки тернополянина схвалить Кабінет Міністрів. У такому разі можна буде сподіватися на часткове отримання коштів з держбюджету. В іншому випадку – доведеться розраховувати на власні ресурси, кредитні кошти чи кошти зацікавлених інвесторів. Планується, що соціальна картка тернополянина міститиме щонайменше 12 позицій. Нею можна буде розраховуватися не тільки за проїзд у громадському транспорті, а й використовувати, як звичайну банківську картку, картку для придбання товарів у соціальних аптеках чи магазинах, отримання пенсії, плати за комунальні платежі та інше.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі