18:00, 14 березня 2012 р.
Хочеш скаржитися в Тернопільську міськраду - вивчи новий Порядок
Для ефективного розгляду скарг, що надходять в міськраду від тернополян, прийняли відповідний документ. В Порядку розгляду скарг зазначено основні правила подання подібних звернень та терміни їх розгляду.
Основна вимога до скарг, надісланих тернополянами у міськраду, стосується їх офіційності – у них обов’язково зазначається: адреса, дані скаржника (П.І.П., місце проживання), суть питання, дата і підпис.
У затвердженому Порядку йдеться про те, що скарга, оформлена без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через десять днів від дня її надходження. Письмова скарга без зазначення місця проживання, не підписана автором , а також така, з якої неможливо встановити авторство, визнається анонімною і розгляду не підлягає.
Скаржитися в письмовій формі щодо дій чи рішень Тернопільської міської ради, виконавчих органів, її посадових осіб можна як одноосібно, так і колективно. Реєструвати документ при цьому слід у відділі звернень та контролю документообігу управління організаційно-виконавчої роботи.
«Скарги тернополян, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, розглядатимуть і вирішуватимуть у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше, ніж через п'ятнадцять днів з часу отримання», - зазначив заступник міського голови, керуючий справами Олександр Степанюк.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у скарзі питання неможливо, скаржнику нададуть проміжну відповідь і вкажуть термін, необхідний для розгляду скарги. Однак загальний термін вирішення питань, порушених у подібних зверненнях, не повинен перевищувати сорока п'яти днів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
12:45, 4 грудня
12:09, Вчора
15:48, 28 листопада
16:21, 28 листопада
18:07, 5 грудня
live comments feed...