• Головна
  • Дітям продають зошити з рекламою «Хлопчик даун» та «Візьми мене, ну візьми мене»
19:30, 19 квітня 2012 р.

Дітям продають зошити з рекламою «Хлопчик даун» та «Візьми мене, ну візьми мене»

Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі виявила на шкільних зошитах рекламу, що порушує права дитини. Перевірку дотримання норм щодо заборони розміщення реклами, крім соціальної, у підручниках, щоденниках та іншій друкованій продукції проводили у березні-квітні.

Так, комісія вивчила зразки шкільних і загальних зошитів і щоденників вітчизняного виробництва і виявила там рекламу мобільного контенту, зображення й текстову інформацію про відомих автовиробників і марки автомобілів, мобільні телефони, зірок шоу-бізнесу.

За підсумками зазначених перевірок Нацкомісія констатувала відсутність належного контролю за виданням друкованої продукції шкільного призначення з боку державних і місцевих органів влади і вказала на необхідність законодавчого врегулювання цього питання, йдеться в повідомленні ТСН. "На сторінках зошитів для школярів виробника ВАТ "Видавництво "Зоря" була розміщена реклама рингтонів для мобільних телефонів такого змісту: "Нажерлася сволота!", "Візьми мене, ну візьми мене", "Сміх скаженої корови", "Ля ля-ля, СМС-очка прийшла!", "Хлопчик даун", "Радуйся, упир. Тобі СМС від якоїсь гниди" та ін." - ідеться в повідомленні комісії з питань захисту моралі.

При цьому, як зауважує апарат комісії, спільними із владою зусиллями ситуацію з розміщення цієї реклами в друкованій продукції шкільного призначення вдалося локалізувати.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...