
13:30, 13 січня 2017 р.
Тернополяни продовжують втрачати гроші через довіру до телефонних шахраїв
Минулої доби двоє тернополян втратили кошти, бо повірили, що до них телефонують з банку.
52-річна тернополянка через власну необачність позбулася двох тисяч гривень, а 61-річний житель обласного центру – майже трьох. Обоє потерпілих повідомили реквізити рахунків невідомому, який представився працівником «Ощадбанку».
Правоохоронці наголошують: співробітники банків володіють повною інформацією, що необхідна для обслуговування клієнтів, і вони ніколи не стануть вам телефонувати з проханням повідомити особисті дані. Оператори центрів обслуговування банківських установ ніколи не телефонуватимуть першими. Вони можуть поставити вам уточнюючі запитання, якщо Ви замовили послугу Callback (дзвінок із банку). Але навіть у таких випадках ніколи не проситимуть назвати ПІН-код картки або CVV2, а також пароль, що надходить в SMS!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...