19:00, 15 липня 2012 р.
Бум пластичних операцій спровокували соцмережі
Побачивши своє фото у соціальних мережах, люди починають йти до пластичних хірургів.
Використання Facebook та сервісів відеочатів, таких як Skype і FaceTime, стало причиною зростання популярності пластичних операцій за останні 10 років. За словами лікарів, користувачі прагнуть виглядати більш фотогенічними, коли спілкуються в соціальних мережах і відеочатах, - повідомляє ТСН. І щоб справити враження на своїх віртуальних співрозмовників, вони готові навіть на пластичну операцію.
Як розповідають лікарі, люди приходять і кажуть: "Я бачивши себе в дзеркалі, але я цього не помічав, поки не побачив себе на Facebook або в моєму iPhone чи iPad".
"Коли ви дивитеся в дзеркало, то бачите дзеркальне відображення себе. Але коли ви бачите себе в соціальних медіа, то бачите себе таким, яким світ бачить вас", - пояснює лікар Адам Шаффнер. Такі клієнти, за словами лікаря, зазвичай замовляють мінімально інвазивні процедури з підтяжки обличчя. Сам він називає такі операції "лайфстайл підтяжкою".
До речі, на переконання науковців, активні користувачі соцмереж частіше страждають від низької самооцінки та схильні до депресій. Навпаки, люди, які менше сидять на Facebook і більше спілкуються в реальності, відчувають себе більш щасливими.
А на вашу думку, варто робити пластичні операції для поліпшення зовнішнього вигляду?Спілкування у соціальних мережах може замінити "живу" розмову?
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
10:42, 21 листопада
11:36, 2 грудня
12:27, 26 листопада
15:56, 20 листопада
12:03, 26 листопада
live comments feed...