• Головна
  • Майже тисячу разів тернополяни зверталися у “Тернопільводоканал” впродовж останнього місяця
15:30, 6 серпня 2012 р.

Майже тисячу разів тернополяни зверталися у “Тернопільводоканал” впродовж останнього місяця

Упродовж липня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 946 звернень мешканців щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

Про це повідомили у прес-службі Тернопільської міської ради.

Зі всіх звернень – 10 щодо якості питної води: вулиці Тролейбусна,1а/58; Тролейбусна, 1а/57; Тролейбусна, 1а/75; Бережанська,53/47; Бережанська,53/6; Мазепи,16; Братів Бойчуків,7/73; Гагаріна, 2/9; Загребельна,27; Орлика,5/66. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

9 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх.

34 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал». Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

1 звернення пов’язане із незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційних мережах.

401 звернення мешканців, пов’язане з проханням прочистити дворову каналізацію.

491 звернення надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
live comments feed...