• Головна
  • Завдяки екстра-молоку «Молокія» готується підкорити ринки Європи (Фото)
14:46, 29 серпня 2017 р.

Завдяки екстра-молоку «Молокія» готується підкорити ринки Європи (Фото)

Завдяки екстра-молоку «Молокія» готується підкорити ринки Європи (Фото)

Тернопільський молокозавод тепер отримує ще більше молока екстра ґатунку, а, отже, збільшує кількість якісної продукції. З новими постачальниками з Черкаської області підприємство уклало корпоративну угоду. Вона передбачає, що виробники отримують частину прибутку від продажу продукції, виготовленої з їх сировини.

Як пояснив голова правління ПрАТ «Тернопільський молокозавод» Віталій Ковальчук, такий підхід дає можливість як виробникам, так і переробнику стабільно планувати свій розвиток і бути  впевненим у завтрашньому дні.

«Постачальники отримають гарантії, що в них викуповують вироблений обсяг молока. Ми ж отримуємо стабільні об’єми найякіснішого молока, яке зараз є в Україні, і можливість виготовляти одну з кращих в державі молокопродукцію. А ще – перспективу виходу на європейський ринок. Обидва партнери розуміють, в якому напрямку вони розвиватимуться і на які об’єми за таких умов співпраці вийдуть через рік.

Щоб підкорити європейські ринки, таких партнерів нам треба дуже багато. Бо плануємо експортувати не лише суху продукцію, а й йогурт і кефір, оскільки кефір став в Європі трендовим продуктом. Також в Європі стали популярні фруктові йогурти без цукру на основі фруктози, виробництво яких ми налагодили. Ми в європейському тренді, розташовані неподалік Європи, періодично переймаємо тамтешній досвід, і це дає нам оптимізм щодо успішного виходу на їхні ринки, хоча розуміємо, яка там конкуренція і що легко нам не буде», – каже керівник «Молокії».

Водночас, вже зараз технології, які використовують на заводі, нічим не поступаються європейським.

«Молокія» – 5-та компанія в Європі і перша в Україні, яка запровадила систему подвійної очистки сировини. Завдяки цій технології кількість бактерій в одному кубічному сантиметрі молока складає 2-3 тис., тоді як європейські норми – до 100 тис., українські – до 300 тис.

ТОВ «Дзендзелівське» та ТОВ «Кищенці» постачатимуть для «Молокії» таке молоко, яке не потребує подвійної очистки навіть після того, як проїде 450 км із Черкаської області. Вже після одинарної очистки кількість бактерій у ньому не перевищує 600-800.

«Це якість свіжовидоєного молока, його термін реалізації можна було б ставити не 10-12 діб, як ми пишемо на упаковці, а суттєво довшим. У день вони поставляють нам 40 т молока. З нього ми випускаємо весь йогурт та кефір. Коли молока нам не вистачає, інколи ми виготовляємо кефір з іншого молока. Але сподіваємося, що господарства, з якими ми домовилися по корпоративну переробку, в найближчому часі збільшать обсяги виробництва молока. Зокрема, «Кищенці» планують за рік збільшити обсяги удвічі,  ТОВ «Дзендзелівське» теж планує нарощення, і за таких умов у нас вимальовують перспективи збільшення кількості продукції, необхідної для виходу на зовнішній ринок», – розповів про перспективи Віталій Ковальчук.

Голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа переконаний, що у «Молокії» є усі підстави з оптимізмом дивитися в майбутнє і успішно експортувати свою продукцію.

«На підприємстві постійно триває оновлення технологічного процесу і це правильно, бо хто припиняє оновлюватися, той перестає іти в ногу з часом. Вкладаються кошти, видно, що власники дбають про розвиток підприємства. Проект корпоративної співпраці з виробниками молока є унікальним, оскільки в його успіху тепер зацікавлені як виробники, так і переробник. І, що важливо, цей проект дає перспективи виходу на зовнішній ринок, адже продукція виготовлятиметься з молока ґатунку «екстра», яке відповідає європейським вимогам. Коли виробники відчують, що це не тільки гарантований  збут і прийнятна ціна, а й те, що вони отримують частку від доходів продукту молокопереробки – це буде потужним стимулом до розвитку тваринництва», – відмітив ще один позитив від започаткованого проекту Володимир Лапа.

За даними керівника проекту "Гуртові закупівлі молока" Асоціації виробників молока Олени Жупінас, в Умані уже будується накопичувальний центр, який покращить логістику і долучить до проекту менші господарства, які постачатимуть для «Молокії» не по 20 т на добу, як «Дзендзеліввське» та «Кищенці», а навіть по 3-4 т якісного молока. Це дасть можливість «Молокії» отримувати більше сировини.

Розраховують на підприємстві і на активізацію фермерів Тернопільщини, в яких теж закуповують молоко екстра класу, однак наразі його обсяги є меншими, ніж потрібно заводу.

А збільшення якісної продукції, зазначає Олена Жупінас, поверне довіру людей, які подекуди на стихійних ринках купують молоко менш якісне, але за дорожчу ціну.

«Завдяки «Молокії» споживачі зможуть переконатися, що в Україні можна придбати молочні продукти такої ж якості, як у Європі. І від цього виграє як споживач, так і виробник», – зауважила Жупінас.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Молокія
Оголошення
live comments feed...