15:06, 2 листопада 2017 р.
У тернополян з'явилась можливість відстежувати рух викликаної швидкої з мобільного
У новій оперативно-диспетчерській службі встановили сучасну АТС. Телефонні дзвінки надходять по декількох лініях: двох трасах оптоволокна від «Укртелекому», одній від «Київстару» та одній від «Водафону». Тепер при дзвінку визначається геолокація абонента і значно швидше прокладається маршрут на виклик, ніж це було раніше. Про переваги нової оперативно-диспетчерської служби розповів директор ТОВ «Протекшн-Груп» Олесь Сірант.
– Завдяки новій телефонній станції дзвінки з мобільних тепер поступають безпосередньо на швидку, а не через різні комутаційні пристрої, – розповів Олесь Сірант. – Коли йде виклик, то визначається номер і вноситься у базу даних. Диспетчер прийому бачить звідки людина телефонує, приймає виклик опрацьовує його і передає диспетчеру напрямку. Диспетчер напрямку «прив’язує» виклик до карети швидкої в інтерфейсі у своїй системі. Після цього водій швидкої отримує на планшет координати маршруту, а лікар – всю інформацію з даними про пацієнта. Якщо у людини є хронічні захворювання або інші застереження, то це також буде вказано.
Таким чином буде формуватися база даних пацієнтів, що дасть можливість надавати якіснішу і швидшу допомогу у майбутньому, якщо будуть повторні виклики. Після того як бригада визначена і водій підтвердив, що їде на виклик, людині, яка викликала швидку з мобільного телефону, приходить повідомлення, що вона може відслідковувати рух катери швидкої за таким-то посиланням. Додатку ніякого не потрібно для цього. Людина, натискаючи посилання в SMS, переходить на веб-ресурс, де видно точку виклику, тобто куди швидка має приїхати і де вона перебуває зараз і рекомендований маршрут по якому вона має їхати. Людина вже заспокоюється, і відслідковує карету, розвантажується лінія швидкої в тому плані, що людина не телефонує, щоб дізнатися де швидка, чи виїхали, чому не виїхали, де їде і тому подібне. Це також дисциплінує команду швидкої, оскільки вони будуть знати, що людина відслідковує рух карети і буде знати чи одразу вони виїхали, чи була затримка на базі.
Якщо швидка їде на терміновий виклик і водій не включив проблискові маячки, це теж відслідковується у диспетчерській в режимі онлайн. Система повідомляє, що це терміновий виклик і повинні бути включені проблискові маячки. Якщо вони не включені інформується диспетчер напрямку, він телефонує до бригади і каже включити їх, дотримуючись протоколів швидкої. Так само відслідковується несанкціоноване включення маячків: бригада вільна або повертається на базу і хтось поспішає і включив проблискові мачки. Система моніториться і дає можливість контролювати санкціонованість і правомірність використання проблискових маячків, оскільки вони надають перевагу руху на дорозі, пише "ЗЗ".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
08:26, Вчора
27
10:09, 4 листопада
5
12:32, 5 листопада
4
23:54, 30 жовтня
25
live comments feed...