
16:00, 12 жовтня 2012 р.
У Тернополі оштрафували “Колумбус” за необгрунтовано високі ціни
Усі товари і послуги, які нам пропонують, мають свою вартість. Та трапляється, що виробники завищують ціни, як на свої послуги, так і на різні товари. А ще, рекламуючи, той чи інший вид діяльності або ж продукції, вони можуть надавати споживачам неправдиву інформацію.
Але так не повинно бути, адже є відповідні закони, які регулюють ці питання. Зокрема, поширення неправдивої інформації або ж інформації, яка вводить споживача в оману, є недобросовісною конкуренцією. Що саме називають цим поняттям розписано у Законі України “Про захист від недобросовісної конкуренції”. За тим, чи дотримуються суб’єкти господарювання цього та багатьох інших законодавчих документів у своїй діяльності слідкує Антимонопольний комітет України.
Так, за 9 місяців цього року, у Тернопільському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України розглянули понад 50 скарг, заяв, звернень та подань про неправомірні дії суб’єктів господарювання та органів влади. Первірили 19 суб’єктів господарювання та органів влади і надали 75 обов’язкових до виконання рекомендацій щодо запобігання обмеженню монополізму, розвитку підприємництва та конкуренції.
Особливо працівники відділення слідкують за дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції на соціально важливих ринках: продовольчих товарів, лікарських засобів, нафтопродуктів, житлово-комуальних послуг тощо. Від початку року у Тернопільському відділенні за порушення законодавства про захист економічної конкуренції наклали штрафних санкцій на суму більше ніж 2 мільйони 630 тисяч гривень.
За цей же час було виявлено і припинено 12 порушень у вигляді недобросовісної конкуренції. Відповідачів оштрафували на суму понад 171 тисячу гривень. Так, за словами Івана Курницького, голови Тернопільського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, найпоширенішим порушенням серед недобросовісної конкуренції є розповсюдження реклами, що вводить споживачів в оману, пише lypa.te.ua
- Наприклад, ми розглядали справу, яка стосувалася ринку м’ясних продуктів, – зазначив Іван Курницький. Йдеться про ковбасу під назвою “Московська особлива”. Ну яка вона особлива? Вона була і є “Московська”. Або ж у назві зазначають слово “найм’ясовитіша”. Ну яка може бути ковбаса найм’ясовитіша? У ній що більше м’яса? Такі моменти вводять в оману споживача. Я розумію, що це бізнес, що виробник хоче якомога більше реалізувати продукції, але треба давати покупцям правдиву інформацію, і ми за цим слідкуємо.
У відділенні не тільки розглядають звернення громадян, а й проводять перевірки за власною ініціативою. Зокрема, так було із ринком кабельного телебачення.
- У Тернополі є два суб’єкти господарювання, які надають такі послуги - “Колумбус” та “Густав ОДЕКО”. Можна сказати вони поділили між собою місто на дві частини. Справу за економічно необгрунтовані ціни по “Колубмусу” ми вже розглядали тричі, а по “Густаву” – двічі. Із “Колумбусом”, зокрема була така ситуація. Чому людина, яка придбала помешання, де уже підключене кабельне телебачення, повинна наново заключати з ними договір? Хіба вони щось змінили, чи запропонували щось нове? Останній раз ми оштрафували “Колумбус” на 68 тисяч гривень. За це вони подали на нас позов до господарського суду, але програли його. Ми захищаємо інтереси людей, і стоїмо на тому, що вартість будь-якої послуги чи товару повинна бути економічно обгрунтованою.
Територіальне відділення, як зазначив його керівник, відкрте для спілкування. Тут в установленому порядку розглянуть заяви, скарги та звернення, як громадян, так і суб’єктів господарювань, установ, організації. При потребі звертайтеся до відділення за номером телефону 23-62-35.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
11:41, 16 травня
13:09, 19 травня
15:48, 15 травня
09:04, 17 травня
14:03, 19 травня
live comments feed...
Коментарі