
17:15, 22 серпня 2018 р.
Як деякі тернопільські магазини за допомогою запахів і музики маніпулюють свідомістю
Багато тернополян думають, що їхні повсякденні рішення є проявом безумовної свободи волі. Проте вони навіть не здогадуються, що в улюблених магазинах їхньою свідомістю маніпулюють, мов дресированим цуциком, спонукаючи залишати у крамницях якомога більше грошей.
Якщо в тернопільських магазинах ви почули бадьору музику, то будьте певні, що ці заклади рішуче рухаються до підвищення кількості продажів.
Це підтверджує практикуюча психотерапевтка і оргконсультантка Ольга Томченко. Вона також констатує, що повільна музика так само здатна заманити тернопільських шопоголіків. Магазини спеціально підбирають композиції з ритмом, який грає набагато повільніше середньої частоти серцебиття. Це змушує людей загальмовувати рух, довше затримуватися біля полиць, більше часу проводити у торговому залі і, як наслідок, більше купувати.
"Музика – один з інструментів маркетологів. Люди, які слухають гарну класичну музику, потрапляють у своєрідний стан: перед вами зникають певні бар’єри, ви заспокоюєтеся. Відповідно, стаєте більш охочі до того, аби придбати дорогу річ. Саме тому в магазинах, де продають золото, дорогий одяг, включають переважно класику. Маркетологи ефективно використовують і запахи. Наприклад, коли ви заходите в супермаркет і почуєте запах печеного хліба, смаженого м’яса чи який інший, можете накупити товар, за яким навіть не приходили до магазину. А продавцям такий прийом допомагає збувати багато зайвого",- пояснила Ольга Томченко.
Як повідомляють "Тернополяни", в магазинах також застосовуються правила викладання речей, продуктів, які відображають особливості сприйняття людиною групи товарів.
Найбільша концентрація уваги людини припадає на предмети, розміщені на рівні очей, тобто в зоні близько 20 см від рівня очей дорослої людини середнього зросту. Іншим привабливим місцем для розміщення товарів є рівень витягнутої руки. А все, що людина бачить навколо себе, називається зоровим полем. Предмети, що знаходяться в нижній частині зорового поля, часто залишаються без уваги. При цьому лівий нижній кут є найбільш невдалим для розміщення товарів - це так звана "мертва зона".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі