• Головна
  • Як деякі тернопільські магазини за допомогою запахів і музики маніпулюють свідомістю
17:15, 22 серпня 2018 р.

Як деякі тернопільські магазини за допомогою запахів і музики маніпулюють свідомістю

Багато тернополян думають, що їхні повсякденні рішення є проявом безумовної свободи волі. Проте вони навіть не здогадуються, що в улюблених магазинах їхньою свідомістю маніпулюють, мов дресированим цуциком, спонукаючи залишати у крамницях якомога більше грошей.

Якщо в тернопільських магазинах ви почули бадьору музику, то будьте певні, що ці заклади рішуче рухаються до підвищення кількості продажів.

Це підтверджує практикуюча психотерапевтка і оргконсультантка Ольга Томченко. Вона також констатує, що повільна музика так само здатна заманити тернопільських шопоголіків. Магазини спеціально підбирають композиції з ритмом, який грає набагато повільніше середньої частоти серцебиття. Це змушує людей загальмовувати рух, довше затримуватися біля полиць, більше часу проводити у торговому залі і, як наслідок, більше купувати.

"Музика – один з інструментів маркетологів. Люди, які слухають гарну класичну музику, потрапляють у своєрідний стан: перед вами зникають певні бар’єри, ви заспокоюєтеся. Відповідно, стаєте більш охочі до того, аби придбати дорогу річ. Саме тому в магазинах, де продають золото, дорогий одяг, включають переважно класику. Маркетологи ефективно використовують і запахи. Наприклад, коли ви заходите в супермаркет і почуєте запах печеного хліба, смаженого м’яса чи який інший, можете накупити товар, за яким навіть не приходили до магазину. А продавцям такий прийом допомагає збувати багато зайвого",- пояснила Ольга Томченко.

Як повідомляють "Тернополяни", в магазинах також застосовуються правила викладання речей, продуктів, які відображають особливості сприйняття людиною групи товарів.

Найбільша концентрація уваги людини припадає на предмети, розміщені на рівні очей, тобто в зоні близько 20 см від рівня очей дорослої людини середнього зросту. Іншим привабливим місцем для розміщення товарів є рівень витягнутої руки. А все, що людина бачить навколо себе, називається зоровим полем. Предмети, що знаходяться в нижній частині зорового поля, часто залишаються без уваги. При цьому лівий нижній кут є найбільш невдалим для розміщення товарів - це так звана "мертва зона".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Маркетинг #покупці #запах #музика

Коментарі

ТОП новини
"Потужний холод пре в Україну з лютою силою, сніг та гроза хлинуть потоками води на авто": зима повертається в регіони
Терміново ТЦК піде по людей за новими вимогами, навіть з цими хворобами доведеться служити: мобілізація, повістки, ВЛК
Мобілізація стала жорсткішою: в Україні масово чистять заброньованих, повістки вручають у ресторанах, маршрутках і магазинах
Остаточний тариф на електроенергію з 1 червня назвали, така ціна буде наступні 5 місяців: кому доведеться платити більше
Оголошення
live comments feed...