Як в «АТБ» домагаються максимального комфорту

У магазинах відомої мережі кожен почуває себе, ніби вдома. І для того, щоб отримати такий результат, компанія впродовж 25-річної історії ані на мить не припиняла вдосконалюватися.

Уже п’ять маркетів «АТБ» діє в Тернополі. Кожен із них став точкою тяжіння для тисяч мешканців міста – особливо напередодні вихідних чи великих свят. Й у своїй довірі до мережі тернополяни не одинокі. Адже по всій країні у майже тисячі магазинів «АТБ» щоденно здійснюють свої покупки понад 3,5 мільйони українців. Таку популярність легко пояснити.

По-перше, успіх компанії зумовлений вдало обраним форматом, який був упроваджений засновниками мережі багато років тому.«Вже у 2000-х роках мережа «АТБ» першою в Україні запровадила нову систему самообслуговування у форматі «дискаунтер». Цей формат був незвичним для співвітчизників, хоча за кордоном він досить популярний. Ідеться про магазини із широким асортиментом товарів за оптовими цінами», – пояснює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ«АТБ-маркет».

Як в «АТБ» домагаються максимального комфорту, фото-1

По-друге, компанія ґрунтовно адаптувала формат «дискаунтер» відповідно до потреб українського споживача. Ті співвітчизники, хто бував за кордоном, безпомилково назвуть головну відмінність «АТБ» від, приміром, Lidl або Aldi. Якщо в Європі дискаунтери зазвичай винесені на міську околицю і до них необхідно добиратися автівкою, то українцям усі переваги зазначеного формату доступні чи не в сусідньому дворі. Це дійсно «домашній» магазин не тільки за своєю атмосферою і впевненістю в безпеці продукції, але й із точки зору розташування. Ще однією відмінністю від західних аналогів можна сміливо вважати асортимент. Традиційний європейський дискаунтер значно обмежує свого покупця у виборі продукції. «АТБ» розвивається в зовсім протилежному напрямі. Щоб це зрозуміти, достатньо згадати про асортимент українських маркетів, що пропонує більше 3500 товарних позицій. Причому понад 800 найменувань із них – це так звані власні торгові марки, тобто їх продають тільки в «АТБ» (наприклад, «DeLuxeFoods&GoodsSelected», «Своя лінія», «Розумний вибір», «Спецзамовлення АТБ»). «Це ті товари, які представлені лише в нашій мережі, оскільки їх виробляють на замовлення «АТБ». До них ми пред'являємо найжорсткіші вимоги, адже вони є «обличчям» нашої компанії. За рахунок мінімізації витрат на логістику і рекламу вартість такої продукції нижча середньоринкової. Однак, незважаючи на низьку ціну, якість продукції власних торгових марок не поступається якості товарів відомих брендів», – зазначає Наталія Шаповалова.

По-третє, згадаємо про безпеку. В «АТБ» дуже уважно контролюють усі показники якості товарів. «Щомісяця в лабораторіях тестують понад1000 зразків продукції різних товарних груп, які ми беремо прямо з полиць наших магазинів», – додає Наталія Шаповалова. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки. Тестування здійснюється як у плановому, так і позаплановому режимах.

Як в «АТБ» домагаються максимального комфорту, фото-2

Підсумовуючи, можна сміливо стверджувати: вдалий формат, удосконалений спеціально для українців, у поєднанні зі зручним розташуванням і високою якістю продукції максимально сподобався нашим співвітчизникам. Нині вони підтверджують це власними гаманцями, здійснюючи покупки в «АТБ». І на Тернопільщині таких людей також з кожним днем стає дедалі більше.

Автор: Ірина Герман
АТБ ціни дискаунтер мережа Україна домашній магазин
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі