• Головна
  • Які онлайн-послуги доступні для тернополян під час карантину?
11:15, 19 березня 2020 р.

Які онлайн-послуги доступні для тернополян під час карантину?

У зв’язку із введеним карантином в країні та місті кожен тернополянин має можливість подати показники, отримати інформацію про стан розрахунків чи замовити онлайн-послугу на сайті міської ради, підприємств, організацій або за телефоном.

Надаємо перелік інтернет – ресурсів та телефонів для використання:

· Подати електронне звернення чи електронний запит до Тернопільської міської ради можна через офіційний сайт: https://ternopilcity.gov.ua/municipal-data-map/

Споживачі послуг  КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» можуть отримати інформацію про стан розрахунків та подати показники лічильників у наступний спосіб:

1.Дистанційно за телефонами: (0948)40-15-78;  (0948)40-15-87;  (0948)40-15-79

2. З питань обслуговування лічильників телефонуйте: (0352) 25-14-41 

3.Через особистий кабінеті на сайті підприємстваhttps://teplo.te.ua/ та електронну пошту[email protected]

Подати показники лічильників  у  КП «Тернопільводоканал» споживачі можуть у наступний спосіб:

1. Через пункти прийому платежів;

2. За номерами телефонів : 51-97-51, 0-800-509-909;

3.За допомогою інтернету через сайти:  http://www.vodokanal.te.ua,  http://www.eps.te.uahttp://www.oplata.te.ua.

Замовити роботи з повірки лічильника можна за телефонами : 43-08-11, 43-03-81

Подати показники лічильників у ТОВ «Тернопільміськгаз»:

Повідомити показники лічильника газу споживачі можуть за телефонами 56-14-00, 52-46-95, 52-71-99, 52-63-78, 52-27-30, 52-72-19, на сайті tmgaz.te.ua, у особистому кабінеті gazpostach.te.ua або за допомогою сервісів eps.te.ua, oplata.te.ua чи Приват-24.

Відповіді на запитання щодо нарахувань споживачі можуть отримати за телефонами: 51-95-95, 40-03-34, 096-104-2-104 (Viber), 050-104-2-104, або пишіть на електронну адресу [email protected]

Промислові споживачі, бюджетники та підприємці можуть отримати всі роз’яснення за номером + 38(0352)400-204, 40-03-24

Центр надання адміністративних послуг

Для отримання консультацій звертайтесь в телефонному режимі

·       зал 1 - сектор надання адміністративних послуг – 404190,

·       зал 2 - сектор дозвільних процедур – 404192, 404038,                                                 

·       зал 3 – сектор надання неадміністративних послуг – 404193, 404039).

Вхідний пакет документів (заява з документами) просимо направляти рекомендованим листом з описом вкладення на адресу ЦНАП (м.Тернопіль, вул. Кн.Острозького, 6, 46025)

ВАТ«Тернопільобленерго»

Показники електролiчильника можна передавати:

  • через Viber-чат, для цього потрібно  перейти за посиланням на мобільному пристрої: https://www.toe.com.ua/index.php/podaty-pokaznyk-cherez-viber
  • у  кол-центр  ВАТ  «Тернопільобленерго»  -  за  цілодобовим, безкоштовним номером телефону 0-800-50-90-40;
  • на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (https://my.toe.com.ua) – сервіс «Персональний кабінет»;
  • на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (www.toe.com.ua) в розділі «Подача показника»;
  • за телефонами абонентського відділу РЕМ;
  • передати показник контролеру по телефону;
  • через скриньку РЕМ.

Щодо видачі технічних умов, то консультації теж проходитимуть в телефонному режимі (за номерами телефонів (0352) 23-96-75, (0352) 23-95-44), а документи найкраще відправляти поштовим зв’язком.

Інформацію щодо планових та аварійних вимкнень можна переглянути на сайті.

З усіх інших питань консультації можна отримати звернувшись до фахівців кол-центру 0-800-50-90-40 або надіславши електронного листа на адресу Інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго»:  [email protected].

Пам’ятайте про превентивні заходи і не піддавайте ризику своє життя та здоров’я!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Тернопіль #онлайн-послуги #карантин

Коментарі

Оголошення
live comments feed...