Чи скасують виплати при народженні дитини – особливості оформлення «дитячих» грошей на Тернопільщині

Начальник управління ДМСУ в Тернопільській області Томаш Вербич: «Виплати при народженні дитини не скасують!»

З 1 січня цього року набув чинності наказ Міністерства внутрішніх справ «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів», за яким функції паспортистів, котрі працювали при жеках і видавали довідки, перейшли до Державної міграційної служби. На практиці, як це завжди у нас буває, відразу ж виникли ускладнення. Через те, що підприємства з обслуговування житлового фонду своєчасно не передали свої картотеки, у міграційній службі стало проблематично взяти, скажімо, довідку про склад сім’ї, необхідну для оформлення державної допомоги при народженні дитини. Батьки новонароджених захвилювалися, поповзли різні чутки у зв’язку із неузгодженістю з оформленням «дитячих» грошей «наганяй» від прем’єр-міністра Миколи Азарова отримала міністр соціальної політики Наталія Королевська…
Щоб з’ясувати ситуацію, «Нова Тернопільська газета» звернулася до начальника управління ДМСУ в Тернопільській області Томаша Вербича.

— Минулого тижня відбулася спільна нарада Міністерства соцполітики та Державної міграційної служби, на якій було опрацьовано порядок надання довідок про склад сім’ї для подальшого отримання громадянами соціальної допомоги,— розповів Томаш Іванович. — Наразі, допоки буде створюватись Єдиний державний демографічний реєстр — найбільша в країні електронна база даних про громадян, — довідки про склад сім’ї й надалі видаватимуть у жеках та сільських радах. У нашій області з цим проблем немає. Ну, а вже коли буде сформовано Єдиний державний демографічний реєстр і все приведено у відповідність із новим законодавством, тільки після того довідки про склад сім’ї видаватимуть територіальні підрозділи нашої міграційної служби.

— Очевидно, це буде нескоро

— Ні, ми вкладемося у найкоротші терміни, оскільки усі відомства працюють над цією проблемою у посиленому режимі. Щоб органи ДМС могли видавати довідки про склад сім’ї, найперше потрібно зосередити у нас картотеки поквартирного обліку, які нині знаходяться у підприємствах з обслуговування житлового фонду. Тут є кілька складних технічних моментів. Якщо усі ці картотеки звести в одне місце, то необхідне чимале приміщення. Ми попередньо підраховували, що, скажімо, у Тернополі для цього потрібно приміщення площею понад 150 кв. м. Ще одна важлива річ — автоматизація процесу пошуку даних, що впливатиме на швидкість надання адміністративних послуг при зверненні громадян.

— Хто буде наповнювати електронну базу даних про громадян — міграційна служба чи жеки?

— Ця функція переходить до Державної міграційної служби. І наразі наше відомство готує програмне забезпечення для того, щоб автоматизувати базу даних. З міською владою вже обговорили питання можливості виділення приміщень для розміщення картотеки.

— Підрозділи міграційної служби представлені тільки у районних центрах області та у Тернополі. Мешканцям сіл згодом доведеться їхати за довідкою до міста?

— Справді, виникне така ситуація, але, думаю, з часом це питання також вдасться відрегулювати.

— Нинішні зміни суттєво збільшили навантаження на міграційну службу. Будете збільшувати кадровий склад?

— На обласні управління ДМС покладений величезний обсяг роботи, і про це знає наше керівництво. Саме тому до Кабміну вже подано пропозицію щодо оптимізації чисельності підрозділів. Якщо досі у Тернополі поквартирний облік вели близько 80 працівників житлово-експлуатаційних підприємств і ОСББ, то нині ця функція покладена на міський відділ ДМС із 15 працівників. А ще, окрім реєстрації громадян, ми повинні виконувати функцію міграційного контролю, здійснювати оформлення паспортних документів та громадянства, а також вести велику кількість інших обліків. Обсяг роботи величезний, але ці обов’язки поклала на нас держава, і ми зобов’язані їх виконувати.

— Чи потрібні такі зміни щодо реєстрації громадян, адже у жеках вже була добре налагоджена ця робота?

— Облік фізичних осіб повинен здійснювати єдиний державний орган. Про це свідчить світова практика — кожна цивілізована держава веде облік своїх громадян та іноземців, які перебувають на її території. В Україні чимало органів державної влади ведуть реєстри громадян, як-от, скажімо, податкова служба, рацси, митниця, існує реєстр виборців, навіть кожне підприємство веде кадровий облік персональних даних працівників, однак підрозділи паспортної роботи і реєстрації фізичних осіб мають одну з найширших баз даних про громадян, власне, ми продовжуватимемо їхню роботу.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!