Тернопільські перевізники оточили міськраду маршрутками – черговий пікет з вимогою підняти ціну на проїзд (оновлено)

Сьогодні під стінами міської ради зібралося біля сотні тернопільських перевізників. Це вже втретє за останніх два тижні вони виходять на пікет.

Головна вимога водіїв і власників  маршруток – підвищити тариф на проїзд у громадському транспорті Тернополя. Нинішню ціну у 2 гривні перевізники називають тарифом відмирання. Якщо вартість проїзду підняти до двох з половиною гривень – це буде тариф виживання. А ось 3 гривні, на думку перевізників, буде тарифом розвитку.

Якщо мерія не піде на поступки, перевізники будуть шукати інші шляхи виходу із ситуації. Але, в першу чергу, постраждають від цього саме тернополяни.

– Я думаю, що в подальшому ми будемо працювати за методом Львова. Напевно що скорочувати нерентабельні круги. Самі розуміємо, що піти на страйк, не дати автобуси місту і не перевезти людей – це неправильна позиція. Тоді треба якось викроювати ті рентабельні круги, їхати їх. А нерентабельні не їхати. І тоді почнуться проблеми з добиранням. Тому що перший круг на 6.45 ранку, коли везеться десять пасажирів в автобусі, він не може бути рентабельним. Так само круги після 9 вечора, вони теж перевозять обмежену кількість пасажирів і не являються рентабельними, – пояснює директор товариства «Менс-авто» Андрій Намака.

Сьогодні кількість рентабельних маршрутів у Тернополі скоротилася до 15%, до 50% –  це маршрути середньої рентабельності, решта – 50% – взагалі  нерентабельні. Тому нині вже є проблеми з виїздом на нерентабельні маршрути, що відчувають на собі люди. Збитковий тариф у 2 гривні, кажуть перевізники, призводить і до того, що немає за що ремонтувати і утримувати в належному стані автобуси.

– Зараз автобуси ще утримуються в технічно справному стані і при даній ситуації заміни потребує 15% автобусів. Не так багато. Тому що ми оновили рухомий склад в 2003 і 2007 роках. Але зараз ми не маємо, як поновляти. Кредитів не дають, кредити дорогі, долар «виріс» у два рази, запчастини «виросли». Зараз просто йде питання, щоб у належному стані утримувати той парк, що є. Ви ж самі розумієте, що ніхто не купував автобус з заводу з обписаними, порваними сідушками, боковинами розірваними. Це все зробили наші тернополяни. Це не пішов водій, не сів в салон і порвав, понищив те все. А потім в Інтернеті пишуть, що возять нас на гробах і так далі, – зауважує Андрій Намака.

До пікетувальників вийшов міський голова Сергій Надал. Мер запевнив перевізників у розумінні їхніх вимог.

– З одного боку є ситуація, бо не зростають доходи населення і люди не мають можливості постійно платити по підвищених тарифах. З іншого боку, є ситуація, коли реально є розуміння, що рухомий склад – це те, що потребує постійного ремонту і оновлення. Якщо ми хочемо, щоб він був у нормальному стані, відповідав всім вимогам, його потрібно ремонтувати, купляти нову техніку, нові автобуси. Звичайно, цього робити не можливо, якщо в складовій тарифу не забита якась інвестиційна частина, яка залишається, як прибуток, і може бути спрямована на придбання нової техніки, – говорить Сергій Надал.

Тому сьогодні було прийнято рішення створити спільну робочу групу, до якої залучать щонайменше п’ять представників перевізників. Робоча група ще раз вивчить всі розрахунки розміру тарифу, їхню економічну відповідність, узгодить з Антимонопольним комітетом і вже тоді буде пропонувати прийняття рішення про розмір тарифу на перевезення. Пообіцяв Сергій Надал перевізникам переглянути і тариф у соціальних маршрутках. Нині він становить 1,25 гривні. Тут ймовірне підвищення, за словами мера, буде залежати від цьогорічної суми компенсації за перевезення пільговиків.

До слова, сьогодні перевізники в очільника міста не тільки просили підвищення тарифів, а й дякували… за дороги.

– Ми вдячні десь, що хоч трошки цієї ночі підлатали дороги. Як не будь, але повірте мені, що ми вдячні і за це, бо були буквально в деяких місцях – котловани, – сказав один із водіїв.

– Ви розумієте, що нормально робити дороги можна з квітня місяця, коли будуть погодні умови. Зараз стоїть доручення повністю закрити вибоїни, – відповів Сергій Надал.

На що перевізники зауважили, що готові і самі долучатися до цього процесу. Щоправда, яким саме чином – не уточнили. IMG_5122

За Збручем
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Суспільство
Ідея, яку виношували, учасники АТО та ветерани близько двох років, може реалізуватися уже найближчим часом. Адже їхню ініціативу щодо створення відкритого стрілецького тиру, розвитку спортивної складової та роботи з ветеранами підтримав голова ТОДА Степан Барна. 18 січня він підписав відповідне розпорядження про надання ГО «Спілка ветеранів антитерористичної операції та осіб з інвалідністю» дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельн...
Суспільство
Ми завжди можемо покластися на своїх сестер у складні часи життя та отримати підтримку. Навіть під час розлуки ми завжди на них розраховувуємо. Сестри – це значно більше ніж просто подруги. Зв’язок між ними виходить далеко за межі родини. Вони завжди готові підтримати одна одну та стати надійною опорою. Авжеж, є щоденні сварки через будь-які дрібниці, які заповнять їхнє дитинство та юність, постійна конкуренція та крики одне на одного. Але життя покаже, як...
Пригоди
Тернополянин, який 9 січня, як і завжди, припаркував свою автівку біля будинку на вулиці Карпенка, 4., але зранку 10 січня на звичному місці свого авто не знайшов, продовжує пошуки. Чоловік звернувся у поліцію, а також на телебачення. Він дуже розраховує і на допомогу звичайних тернополян. Тому, якщо ви бачили "Ладу 9" 2004 року випуску кольору сірий металік, телефонуйте на лінію 102. Або особисто до власника авто. Номер машини: ВО 5571 АК тел: 096 61 33 6...
Культура
Реставрацію Бучацької Ратуші, яку оздоблював легендарний скульптор Іоанн Пензель, на Тернопільщині завершать до березня. "Цю Ратушу реконструювали 10 років. Та лише зараз у роботах помітне пожвавлення. Уже в березні будівлю можна буде використовувати за призначенням. Сюди планують перенести деякі експонати з місцевого художнього музею", – зазначає голова облдержадміністрації Степан Барна під час робочої поїздки у Бучач. Як повідомляє "ZIK", проект фінансує...
Суспільство
Сертифікацію для вчителів початкових класів запроваджують в Україні. У разі її успішного проходження, педагогам обіцяють 20% надбавки до зарплати. Ця процедура в перспективі має замінити атестацію педагогічних працівників. Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич назвала сертифікацію своєрідним ЗНО для вчителів. Це пілотний проект, відтак поки що він охоплює лише частину педагогів. Як повідомляє "За Збручем", реєстрація педагогічних працівників для пр...
Суспільство
Запрошуємо тернополян долучитися до громадського обговорення щодо перенайменування вулиці «Проектна-209» в житловому районі «Південний» у м.Тернополі на вулицю «Андрія Пушкаря».  Впродовж наступних двох місяців усі бажаючі можуть подавати власні пропозиції та зауваження у письмовій або усній формі у відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації за адресою: м. Тернопіль, вул. Листопадова, 5; тел.40-41-24; управління містобудування, архітект...
Пригоди
Пожежа трапилася сьогодні о 08:52 годині ранку на території недіючого комбайнового заводу, що на вул. Лук’яновича, 8 у Трнополі. На території колишнього комбайнового заводу зайнялись сміття та шини, повідомляє Тернопіль1
Суспільство
Проект рішення про перегляд тарифів представлений на офіційному сайті Тернопільської міської ради. Коли його розглянуть, наразі невідомо. Хоча в документі зазначено, що зміни мають вступити в дію з 1 лютого. 8 січня на сайті міської ради опублікували проект рішення "Про встановлення тарифів на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води". Автор – начальник управління ЖКГ Олег Соколовський. Згідно із документом, вартість...
Кримінал
Порушення правил дорожнього руху, керування транспортним засобом у стані алкогольного та наркотичного сп'яніння, незупинка на вимогу правоохоронців, їзда без документів і під час заборони сідати за кермо, смертельне ДТП та торгівля наркотиками - це не повний перелік злочинів, які вчинив тернополянин впродовж останніх років. Не спинило чоловіка і рішення про чотирьохрічне позбавлення волі. Проте тоді він подав апеляцію та почав затягувати час. В серпні 2018...
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!