• Головна
  • Водії тернопільських маршруток грубо порушують графік руху (думка тернополян)
12:00, 26 лютого 2013 р.

Водії тернопільських маршруток грубо порушують графік руху (думка тернополян)

Ми вже неодноразово повідомляли, що у маршрутках Тернополя хочуть підвищити тариф на проїзд. У коментарях до публікацій журналістів “0352.com.ua” читачі активно обговорюють цю тему. 

Тернополяни часто наголошують на недоліки обслуговування у тернопільських маршрутках. Читачі пишуть також про грубе порушення графіку окремих маршруток та наголошують на некультурній поведінці водіїв за кермомПропонуємо добір цікавих коментарів читачів “0352.com.ua”.  (Орфографію, пунктуацію зберігаємо).

Коментарі щодо порушення графіку руху:

“18 маршрут ніколи не їздить до 23:00 як зазначено на Зупинках, в кращому випадку можна сісти до 22:00 в центр,і щоб добратись східний -Бам. Те саме стосується маршруту №1, який повинен їздити до 23:15, хоча постійно їздить до 22, а якщо пізніше, тільки до Обнови. 100% стабільно до 23:00 їздить тільки 16 і 13. Чому не зробити як у Вінниці, цілий день ціна маршруток 2 грн, і після 23:00 по 3грн, і випускати на ніч по 2-3 автобуси на самі популярні маршрути, щоб люди могли з будь-якого масива, добратись в інший кінець міста.

“Що це за дике місто,коли після десятої вечора нема чим їхати?Ввечері маршрутки з’їжджають з маршрутів,а вранці ще не виїжджають. Я працюю на Дружбі до 22-ї,то їхати додому на Сонячний-ціла катастрофа. У кого субота і неділя вихідні-у панів,які їздять на власних авто. А решта ,хто на них працює,не має "білих" вихідних. А транспорт у ці дні їздить жахливо. Зробіть щось для нас,за чий рахунок живете,шановне панство!І так платите копійки,то ще і ціни на транспорт хочете підняти!А заплатіть за той транспорт ті гроші,що нам не доплачуєте!”

“І не рівняйте проїзд у Києві чи у Львові з Тернополем. Там є порядок і графік, і за це варто платити. У нас пів 10 вечора з Личаківського уже нічим не виїдеш. А на деяких зупинках взагалі нестають, хоч там і чекають люди.”

“Вийдіть на вул. Острозького в час пік - 5, 6 маршруток в подібні напрямки, при цьому водії" підрізають" один одного, грубо порушують ПДР, їдуть напівпорожні. Яке може бути наповнення маршруток, коли графік ніким не дотримується. Хто рахував скільки вони перевозять людей, в які часи, скільки грошей збирають за один маршрут”.

“Понакупляли б/у автобусів а ми повинні ремонтувати щоб вони собі гроші заробляли. В нас нема ні одного автобуса який 100% відїздить цілий місяць, вони через 5 днів стають на ремонт, то навіщо нам їхні тендери що вони виграли за наші гроші. Купляйте нові автобуси і заробляйте на здоров’я, і не латайте старих дирок все рівно розірветься.”

Коментарі щодо некультурної поведінки водіїв за кермом:

“Чесно кажучи, в порівнянні з теперішніми умовами проїзду в маршрутках, в яких хамське відновення водіїв, які , наче картоплю возять, можна сказати, що умови проїзду в тролейбусах набагато комфортніший і приємніший...особливо в "нових" (в скобках, щоб не писали, що ніби то я не знаю, що вони б/у...хоча для Тернополя вони просто супер)....тому можна зробити висновок, що якщо перевізники нададуть нам всім нормальні умови проїзду в маршрутках, тоді можна буде говорити про підвищення тарифів...а так, думаю, не актуально про таке навіть і згадувати...якщо провести соцопитування, то приблизно 95% жителів не похвалять маршрутні таксі....ТОМУ...любі, перевізники...зробіть спочатку висновки самі, а потім вже підвищуйте тарифи...”

“Наші маршрутки як відро з гайками, як шмат металолому вже відробили себе по три рази, водії - хамло останнє. Понабирають селян, які їздили тільки по полі і готові за будь-які гроші вирватися з села, а ми маємо платити. Там платити такі гроші немає за що. Немає порядку, нехай місто закупить свій автотранспорт і працює на цьому ринку і бюджет поповнює. Буду їздити машиною, напевне вийде дешевше ніж їздити в консервних банках де зимою холодно, а літом жара як в Сахарі”.

“Вчора їхав маршрутом № 25. Попросив водія припаркуватися ближче до бордюра, то він мені нахамив. В маршрутці як в сараї, біля водія сидить двоє друзів-хамів, які весь час розмовляють з водієм, виражаються нецензурно, хамлять людям на зауваження. За такий проїзд не варто платити і 2 грн., а не 3.”

“Зранку ті маршрутки вщент переповнені на деяких зупинках не зупиняються. людей як худобу перевозять і відносяться так само. не всі, але багато водіїв неадекватні грубіяни, які взагалі ні до кого поваги не мають. Я наприклад згідна була б платити і 3 і 4гр. , якби був сервіс нормальний, щоб на роботу можна було доїхати із хоча б мінімальним комфортом ( а не як зараз - "тюлька в банці") і якби водіїв дибілів по виганяли, які перегони влаштовують (нещодавно на 18 маршруті ганяв придурок , я почала заходити , одна нога вже на сходинці була і тут цей бівень за кермом починає рушати , бо бачте спішить. на щастя якийсь хлопець молодий підхопив мене, бо вже падала майже під колеса).”

“Я слава Богу, ще молода. Пішки ходити можу. А ви будете сидіти з 3-ма людьми в маршрутці, які дадуть вам нещасних 2.5. Вчора те, що я пережила у 18 маршрутці, словами не описати. І мені шкода було навіть тих 2 грн., які я заплатила за проїзд у тій маршрутці. Настрій був зіпсутий до нуля. Не спасло навіть те, що я їхала до коханої людини, бо вийшла я зла, з відтовченими ногами, порваним кульком і вся потрьопана. І поясніть мені пане шофер, чому у маршрутці було у двічі більше пасажирів, аніж дозволено, чому ви їхати так, наче везете картоплю, а не людей і чому у салоні було купа циган(навіщо ви їх впустили, я не думаю, що вони вам платили, так, як я і інші пасажири)дуже приємно було з ними їхати ? І це лише декілька чому, на які я і більшість пасажирів, хочуть отримати відповідь.”

“Цілком погоджуюся з коментарем пані Ірини. Буквально сьогодні, водій маршрутного автобуса №5 номерний знак (ВО 1035 АА) що курсує вул. Лучаківського - Березовиця, доїхавши до Центрального ринку з Дружби (заздалегідь без жодних попереджень) дозволив собі випхати всіх пасажирів. Бо на "хвості " один в одного вони їхати не будуть. В інший автобус №5 що вже стояв на цій зупинці, зайти не було шансу. Про повернення грошей пасажирам котрі не дісталися до пунктів запланованого призначення й годі було заїкатися. Бо крім хамського монологу зі сторони водія нічого було й почути. То для того щоб не пильнувати один одного так звані "хвости", дотримуйтеся затверджених графіків. Платити належно за проїзд звичайно треба, але за ЯКІСНИЙ. А не за бруд, тютюновий дим, безкінечне "балаканя" водіїв по мобілці, та гори хамства. НАЛЕЖНА ОПЛАТА ЗА ВІДПОВІДНИЙ СЕРВІС.”

“Мене дивують водії маршруток, по-перше, від більшості водіїв не побачиш ввічливого ставлення до пасажирів: може нахамити, може покурити на робочому місці, по телефону потеревенити ні про що чи з колегою, який сидить на місці біля водія, дивлячись одним оком на дорогу, в результаті забув про зупинку, притиснув руки-ноги дверкою і т.д. Зате добре пам'ятають хто ще не встиг оплатити проїзд, що їм потрібно підвищувати тариф на проїзд, бо не вистачає на запчастини та ремонт. На скільки змінилися маршрутки в салоні та їхній технічний стан після встановлення 2 грн. за проїзд? Різниці я не побачила. І ще один момент: чим менша відстань - тим більший тариф: наприклад, яка Одеса, а який Тернопіль. І де правда?”

“Шановні дописувачі, я з вами повністю згідний. Починаючи з проблеми культурності водія і аж до проблеми крадіжки грошей у перевізника. Я згідний платити 2,50 грн. Але за умови що : по перше маршрутні автобуси будуть приведені в цивілізований стан,по друге водії перестануть палити цигарки,розмовляти по моб. телефону,розмовляти з посторонніми особами (що сидять коло водія-місце для "своїх"), графік руху повинен бути порядний - а не так (хочу їду,а хочу не їду), А ЗНАЄТЕ, ЩО (ОСЬ ПИШУ І ДУМАЮ ПРО ЩО Я ПИШУ, КРАЩЕ ЇМ ВЗАГАЛІ ЗНЯТИСЬ З МАРШРУТУ ЧИМ ЖИТИ ТА ПРАЦЮВАТИ ЦИВІЛІЗОВАНО!”

Коментарі щодо невидачі квитків:

“ОБОВ’ЯЗКОВО - пасажири маршрутних автобусів вимагайте у водіїв проїздні квитки, тому що в іншому випадку визначити збитковість чи прибутковість маршруту НЕМОЖЛИВО - для цього тільки наша пасажири самосвідомість. 2. ОБОВЯЗКОВО - як і в тролейбусах так і в маршрутках потрібен контроль за видачею квитків водіями - для цього встановити камери в салонах автобусів П.С. Не буде першого і другого, буду ... (ненормативна лексика) ходити пішки на роботу, за цю зиму уже звик!”

“Якщо підвищать без змін в обслуговуванні, платитиму і далі дві гривні, нехай попробують мене силоміць вивезти з маршрутки)), міліцію не викличуть бо підстав немає, талонів вони ж не видають, в цьому і бачу саму більшу проблему + не витримування графіку руху. Дуже дратує скупість наших "управителів-бізнесменів" які тільки шукають своєї вигоди, наприклад чому у самий завантажений час не пустити дві маршрутки підряд? жаба давить, а то що люди давляться як в країнах третього світу то нічого, самі то в комфортних джипиках роз’їжджають. Треба відстоювати свою гідність, Ми не раби яких можна експлуатувати просто так нам потрібний комфорт”.

“Про яку рентабельність перевезень можна говорити, якщо ні один водій не видає талонів? Про безпеку перевезень (яка, на жаль, в першу чергу залежить від неповаги водія до інших учасників руху і пасажирів) взагалі нема що говорити.”

“Ненажерливості немає меж!!! навіть не 2.50 грн, а відразу 3 грн!!!! А задобре вам не буде??!!!! Нехай проїзд буде по талонах, які будуть продаватися на зупинці або кондуктором у маршрутці ( а не водієм або його жінкою), і щоб ці талони підлягали суворій звітності. Отоді не те, що 2 грн. стануть рентабельними, а взагалі і до 1.50 грн. можна буде повернутися!!!! ”

Підготувала Тамта ҐУҐУШВІЛІ

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...