Новини компаній
11:36, 24 липня 2020 р.
Як підприємці сходу долали карантинну кризу
Новини компаній
Пандемія коронавірусу вплинула на бізнесменів Донеччини, як, власне, і на підприємців усього світу. Але мешканці прифронтових територій, загартовані війною, переселенням, економічною кризою — це незвичайні люди. Чимало хто з них зміг використати період карантину для розвитку власного бізнесу. Інформаційне агентство https://vchasnoua.com/ розповідає, як їм це вдалося.
Конкурси як шлях до нових клієнтів
Подружжя Лубенських з Бердянська нещодавно започаткувало нову справу — виробництво крафтових сирів. За короткий час вони здобули популярність серед поціновувачів якісного продукту та знайшли коло постійних клієнтів.
Карантин став справжнім випробуванням для родинного бізнесу. Під час обмежень подружжя почало регулярно проводити конкурси у соціальних мережах. Продукцію гарно упаковували та використовували у якості призу. Як розповідає Альона Лубенська, на кожний такий подарунковий набір вони з чоловіком витрачали приблизно по дві тисячі гривень. Але прибутки зростали завдяки збільшенню кількості клієнтів.
Крім того, підприємці встигли попрацювати над реєстрацією власної торгової марки, а також разом з юристами взяли участь у розробці пропозиції щодо прийняття законопроєкту, що встановлює нормативи для крафтових виробників.
Карантин не завадив новому бізнесу
Марина Баньковська з Дружківки взагалі змогла відкрити власний бізнес саме під час карантину. Раніше вона виготовляла сувеніри з українськими мотивами, потім зацікавилася виробництвом сумок ручної роботи зі шкіри. З’явився задум започаткувати свою майстерню.
Марина, яка є переселенкою, спромоглася отримати грант від Програми розвитку ООН на придбання обладнання й відкриття майстерні. Приміщення вже було облаштоване, але через карантин доводилося кілька разів змінювати дату відкриття. Нарешті на початку травня майстерню було урочисто відкрито.
Зараз дівчина працює над авторською колекцією сумок. Вона самостійно займається усім виробничим процесом — від розробки лекал до розпису на готових сумках. Ціль майстрині — дарувати щастя українкам, які цінують якість і ексклюзивність.
Ковбаса, виготовлена з любов’ю
Іван Жидков — мешканець Слов’янська та власник сімейного підприємства «Семенівські ковбаси», яке заснував його батько ще у 1999 році. У 2014-му на фабрику прийшли озброєні люди, які запропонували власникові забиратися геть. Після звільнення міста Іван повернувся і побачив, що виробничий корпус повністю згорів. Довелося його відбудовувати. Частину обладнання вдалося купити завдяки гранту у рамках програми, що фінансується урядом Німеччини. Але станом на початок 2020 року підприємство вийшло лише на третину тих виробничих потужностей, що були до війни.
Карантин не міг не вплинути на бізнес, але Іван вважає, що йому пощастило.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:21
Вчора
ТОП новини
Оголошення
18:29, 2 вересня
14:17, 5 вересня
20:08, 26 серпня
live comments feed...