• Головна
  • Електронне меню - оптимальний формат для роботи в період карантину
Новини компаній
17:10, 24 липня 2020 р.

Електронне меню - оптимальний формат для роботи в період карантину

Новини компаній
Електронне меню - оптимальний формат для роботи в період карантину, фото-1

Який предмет в ресторані, що активно використовується, вважається найбільш забрудненим? Як не дивно, це навіть не дверні ручки та не ободок унітазу. Це - паперове меню. Саме тому, на етапі виходу з карантину використання цього «атрибуту» в ресторанах і кафе категорично заборонено. Кращою альтернативою контактному є електронне меню. Наприклад, продукт еMenu від компанії SmartTouch - інтерактивна програма-меню для ресторану, яке може встановлюватися на будь-який мобільний пристрій. Таке рішення не тільки відповідає сучасним протиепідемічним вимогам, але і дозволяє підвищити швидкість обслуговування клієнтів, знизити трудові і фінансові витрати.

еMenu для клієнтів

Електронне меню - оптимальний формат для роботи в період карантину, фото-2

Встановивши додаток еMenu на смартфон або планшет, відвідувач ресторану може:

  • вивчити асортимент ресторану. При цьому йому пропонується не «сухий» список страв, а докладна інформація з описами та барвистими фотографіями;
  • формувати замовлення в віртуальному кошику;
  • відправляти замовлення в один клік - заявка надходить на спеціальний додаток для офіціантів, а потім також в електронному вигляді передається на кухню;
  • дозамовляти страви та напої;
  • вносити оплату за замовлення;
  • контролювати статус замовлення.

еMenu для ресторатора

Електронне меню - оптимальний формат для роботи в період карантину, фото-3

Які можливості відкриває електронне меню для адміністрації і власника бізнесу? Ось основні з них:

  • своєчасна актуалізація списку страв. Ви можете вносити коригування в меню (додавання нових страв, зміна найменувань, цін, фото) в режимі реального часу. Таким чином, клієнт бачить те, що Ви готові запропонувати;
  • електронний формат розрахункових документів, що дозволяє виключити механічні помилки і приписки;
  • знімаються витрати на розробку дизайну, друк, послуги перекладачів (переклад на інші мови здійснюється електронною системою в автоматичному режимі);
  • відповідність сучасним вимогам - відсутність контактного меню, мінімізація контактів відвідувачів з офіціантами.

Крім цього, за допомогою системи електронного меню клієнт не чекає, коли звільниться офіціант. Миттєва відправка замовлення на кухню дозволяє кухарям відразу ж приступити до його виконання. Офіціантові, в свою чергу, немає необхідності періодично уточнювати готовність у кухарів - він отримує електронне повідомлення.

Система електронного меню була впроваджена в багатьох ресторанах ще в «докарантінний» період. Вона дозволила поліпшити якість сервісу, підвищити відвідуваність, а відповідно - прибутковість закладу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Оголошення
live comments feed...