
Новини компаній
17:10, 24 липня 2020 р.
Електронне меню - оптимальний формат для роботи в період карантину
Новини компаній

Який предмет в ресторані, що активно використовується, вважається найбільш забрудненим? Як не дивно, це навіть не дверні ручки та не ободок унітазу. Це - паперове меню. Саме тому, на етапі виходу з карантину використання цього «атрибуту» в ресторанах і кафе категорично заборонено. Кращою альтернативою контактному є електронне меню. Наприклад, продукт еMenu від компанії SmartTouch - інтерактивна програма-меню для ресторану, яке може встановлюватися на будь-який мобільний пристрій. Таке рішення не тільки відповідає сучасним протиепідемічним вимогам, але і дозволяє підвищити швидкість обслуговування клієнтів, знизити трудові і фінансові витрати.
еMenu для клієнтів

Встановивши додаток еMenu на смартфон або планшет, відвідувач ресторану може:
- вивчити асортимент ресторану. При цьому йому пропонується не «сухий» список страв, а докладна інформація з описами та барвистими фотографіями;
- формувати замовлення в віртуальному кошику;
- відправляти замовлення в один клік - заявка надходить на спеціальний додаток для офіціантів, а потім також в електронному вигляді передається на кухню;
- дозамовляти страви та напої;
- вносити оплату за замовлення;
- контролювати статус замовлення.
еMenu для ресторатора

Які можливості відкриває електронне меню для адміністрації і власника бізнесу? Ось основні з них:
- своєчасна актуалізація списку страв. Ви можете вносити коригування в меню (додавання нових страв, зміна найменувань, цін, фото) в режимі реального часу. Таким чином, клієнт бачить те, що Ви готові запропонувати;
- електронний формат розрахункових документів, що дозволяє виключити механічні помилки і приписки;
- знімаються витрати на розробку дизайну, друк, послуги перекладачів (переклад на інші мови здійснюється електронною системою в автоматичному режимі);
- відповідність сучасним вимогам - відсутність контактного меню, мінімізація контактів відвідувачів з офіціантами.
Крім цього, за допомогою системи електронного меню клієнт не чекає, коли звільниться офіціант. Миттєва відправка замовлення на кухню дозволяє кухарям відразу ж приступити до його виконання. Офіціантові, в свою чергу, немає необхідності періодично уточнювати готовність у кухарів - він отримує електронне повідомлення.
Система електронного меню була впроваджена в багатьох ресторанах ще в «докарантінний» період. Вона дозволила поліпшити якість сервісу, підвищити відвідуваність, а відповідно - прибутковість закладу.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:30
Вчора
ТОП новини
Оголошення
15:32, 25 червня
10:21, 24 червня
15
14:03, 27 червня
140
16:45, 2 липня
live comments feed...
Коментарі