Правила формування цін на автозапчастини в інтернет-магазині

Покупки в інтернет-магазинах з кожним разом робить більша кількість людей. Виходячи з попиту, зростає і пропозиція, відкриваються нові точки продажів. Починаючи бізнес в інтернеті, підприємець не завжди знає, якими будуть його витрати. Деякі з них здаються незначними, інші стають очевидними в процесі роботи. А якісь витрати й зовсім не передбачалися. Розуміння обсягу витрат впливає на цінову політику. Якщо процес керований, то магазин отримує прибуток.

Правила формування цін на автозапчастини в інтернет-магазині, фото-1

Витрати та формування ціни

Витрати будь-якого інтернет-магазину бувають одноразовими й постійними. Основні витрати, які є у всіх такі:

  • Оренда приміщень (склад, офіс, точки вивозу). Інтернет-магазин може мати точки вивозу товарів або звичайну доставку. Деякі магазини мають склади, офіс, точки самовивозу, місце, де відвантажуються товари або сидить менеджер. Інші працюють як звичайний магазин в торговому центрі, де забирають товари, замовлені онлайн;
  • Витрати на зарплату. Середній інтернет-магазин має мінімум двох-трьох працівників, яким потрібно платити зарплату. Вони відповідають на телефонні дзвінки, консультують, збирають і відправляють замовлення, забезпечують доставку та інше. Зарплата є однією зі статей витрат;
  • Бухгалтерія. Добре працюючий магазин платить податки. Важливо вибрати правильну систему оподаткування;
  • Обслуговування банком. Розрахунково-касове обслуговування, що надається банком щомісячно, становить достатньо велику суму. Кожен переклад, здійснюваний з розрахункового рахунку, оплачується додатково. Потрібно враховувати й витрати, пов'язані з банківською картою. Все це рекомендується врахувати на етапі бізнес-планування;
  • Закупки. Фахівці Avtopro.ua впевнені, що це найбільша стаття витрат, у всякому разі до того моменту, поки товар не реалізований;
  • Канцелярія. Щомісяця на будь-яку дрібницю на зразок ручок, паперу та іншого приладдя витрачається певна сума;
  • Витрати на підтримку сайту. Інтернет-магазин пов'язаний з доступом в інтернет. Також потрібно враховувати витрати на хостинг. Оскільки хостинг буває різним, витрати теж відрізняються. Разом з тим слід врахувати витрати на технічний супровід сайту, як основного каналу продажів;
  • Оплата за товари. Для прийому оплати за товари використовується спеціальний сервіс, який приймає гроші з платіжних карт клієнтів. Сервіс платний, отже, це є додатковою витратою;
  • Телефонія. Телефон використовується менеджерами для підтвердження замовлення або уточнення деталей.
Правила формування цін на автозапчастини в інтернет-магазині, фото-2

У чому виграють маркетплейси?

Для учасників торгових майданчиків існує єдиний простір, технічна підтримка якого здійснюється маркетплейсом. З учасників Avtopro.ua стягується тільки абонентська плата. Їм не потрібно займатися технічною підтримкою свого сайту, що знижує витрати та відображається на ціні товарів. Власники інтернет-магазинів можуть займатися тільки продажем, не відволікаючись на інші питання.

Avtopro.ua Автопро ціни на автозапчастини в інтернет-магазині
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі