0352.ua

Тернополянин сфотографував навколосонячну комету над Тернополем? (фото)

Тернополянин Андрей Авраменко пише у соціальній мережі, що зафіксував  над Тернополем комету C/2011 L4 (PANSTARRS).

C/2011 L4 (PANSTARRS) — неперіодична навколосонячна комета, відкрита 6 червня 2011 року. Відкрита на телескопі Pan-STARRS, що знаходиться біля вершини Халеакала на гавайському острові Мауї.

Максимальне зближення комети з Землею відбулося 5 березня 2013 року на відстані в 1,09 а.о (165 млн. км). 10 березня 2013 року комета досягла перигелію (найбільшого зближення із Сонцем 45 млн. км). Припускається, що шлях C/2011 L4 з Хмари Оорта міг тривати мільйони років. За підрахунками вчених, після проходження кометою перигелію та полишення планетарного району Сонячної системи, орбітальний період складатиме приблизно 110.000 років.

Комета видима неозброєним оком в березні 2013 року, під час проходження перигелію. Спостерігати потрібно відразу після заходу Сонця, з моменту коли з'являються перші зірки. Заходить комета близько 20:00, тому часу на спостереження небагато, хвилин 40-50. Неозброєним оком комету видно слабо, бо вона не дуже яскрава і вже віддаляється від Землі. Шукати її потрібно над тим місцем де зайшло Сонце на висоті близько 7-8 градусів. Впевнено видно комету якщо спостерігати в бінокль.

Знімок від 16.03.2013 зроблений з балкону в мікрорайоні "Канада".

Знято на Canon 350D, об'єктив - APO ARSAT H 300 mm, монтіровка - WS180GT. Параметри зйомки - ISO400, діафрагма - 4, витримка - 10 сек.

yft4-tL8RBg.jpg
AJ7TsF2sj7U.jpg
Автор
Викладення
Актуальність

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
Викладення
Актуальність
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!