Тернополянин сфотографував навколосонячну комету над Тернополем? (фото)

Тернополянин Андрей Авраменко пише у соціальній мережі, що зафіксував  над Тернополем комету C/2011 L4 (PANSTARRS).

C/2011 L4 (PANSTARRS) — неперіодична навколосонячна комета, відкрита 6 червня 2011 року. Відкрита на телескопі Pan-STARRS, що знаходиться біля вершини Халеакала на гавайському острові Мауї.

Максимальне зближення комети з Землею відбулося 5 березня 2013 року на відстані в 1,09 а.о (165 млн. км). 10 березня 2013 року комета досягла перигелію (найбільшого зближення із Сонцем 45 млн. км). Припускається, що шлях C/2011 L4 з Хмари Оорта міг тривати мільйони років. За підрахунками вчених, після проходження кометою перигелію та полишення планетарного району Сонячної системи, орбітальний період складатиме приблизно 110.000 років.

Комета видима неозброєним оком в березні 2013 року, під час проходження перигелію. Спостерігати потрібно відразу після заходу Сонця, з моменту коли з'являються перші зірки. Заходить комета близько 20:00, тому часу на спостереження небагато, хвилин 40-50. Неозброєним оком комету видно слабо, бо вона не дуже яскрава і вже віддаляється від Землі. Шукати її потрібно над тим місцем де зайшло Сонце на висоті близько 7-8 градусів. Впевнено видно комету якщо спостерігати в бінокль.

Знімок від 16.03.2013 зроблений з балкону в мікрорайоні "Канада".

Знято на Canon 350D, об'єктив - APO ARSAT H 300 mm, монтіровка - WS180GT. Параметри зйомки - ISO400, діафрагма - 4, витримка - 10 сек.

yft4-tL8RBg.jpg
AJ7TsF2sj7U.jpg
Автор
Викладення
Актуальність

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
Викладення
Актуальність
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!