Новини компаній
12:25, 30 березня 2021 р.
Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?
Новини компаній
За останні 15 років вартість літру бензину А-95 зросла у 5 разів! За прогнозами експертів у зв’язку з подорожчанням нафти ціни на бензин і дизельне пальне з кожним роком продовжуватимуть підвищуватись.
Вже зараз заправка авто на ДВЗ з річним кілометражем 30 тис. км обійдеться вам у 2 600+ USD. Такі витрати змушують українців все частіше замислюватись про купівлю електромобіля.
Зараз кожен бажаючий може придбати електромобіль з Китаю. Наприклад, компанія GREEN SYSTEM надає послугу пригону нових електрокарів з Китаю “під ключ”. Ринок китайських електрокарів більш розвинений, а їх вартість значно нижча, ніж у європейських та американських аналогів.
За ціною вживаного авто з США ви маєте можливість придбати електромобіль з салону з гарним запасом ходу та у гарній комплектації. Вартість електрокарів в Китаї стартує від 4 000-5 000 USD.
Витрати на пальне: авто з ДВЗ VS електрокар
Чи справді економія на пальному для авто на батареї така суттєва? Давайте розрахуємо, скільки нам обійдеться зарядка електромобіля при аналогічному кілометражу.
Для автомобілів з ДВЗ ми звикли вимірювати економічність параметром “витрати літрів бензину на 100 км пробігу”.
З електромобілями аналогічна ситуація. Тільки замість “літрів” використовується інша одиниця виміру - кіловат-година (кВт⋅год).
Середні витрати “пального” для електромобіля - 15 кВт⋅год на 100 км. Таким чином 100 км пробігу обійдеться нам:
- для електромобіля - у 37,5 грн (виходячи з вартості 2,5 грн за 1 кВт⋅год)
- для авто з ДВЗ - 250 грн (виходячи з вартості 25 грн за 1 л А-95)
Так, це майже 7 разів менше, ніж у випадку з авто з ДВЗ. Далі - більше!
Вартість технічного обслуговування
Конструкція електрокарів значно відрізняється від звичайних авто. Електричні автомобілі не мають в традиційному розумінні зчеплення або передач, а конструкція трансмісії має менше рухомих деталей.
Це позбавляє нас від звичних витратних елементів. Заміна свічок, масла, ременя ГРМ та інші “розваги” залишаються для власників авто з ДВЗ.
Для електромобіля ТО зазвичай обмежується заміною гальмівної рідини, масла в редукторі і антифризу в акумуляторі.
Отже, порівняємо витрати на ТО за рік:
- для нового електромобіля це ТО 1 раз на рік - 20 USD
- для нового авто це ТО мінімум 3 рази на рік - 250 USD
Експлуатаційні витрати за 10 років
Тепер давайте заглянемо у майбутнє та порахуємо у скільки нам обійдеться експлуатація авто на найближчі 10 років. Нагадаємо, що для авто з ДВЗ вартість ТО зі зростанням дальності пробігу зростає.
Поки не будемо брати до уваги, що вартість пального може підвищитись.
Отже, для авто з ДВЗ маємо:
А ось така ситуація у нас з електромобілем:
Отже, за 10 років при пробігу 300 000 км експлуатація електромобіля обійдеться нам у 7,4 рази дешевше! І авто вартістю 20 000$ окуповується за перші 2 роки лише за рахунок економії на експлуатаційних витратах.
Гідних варіантів ни китайському ринку електромобілів у даному ціновому діапазоні предостатньо:
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Оголошення
18:09, 21 квітня
live comments feed...