Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?

За останні 15 років вартість літру бензину А-95 зросла у 5 разів! За прогнозами експертів у зв’язку з подорожчанням нафти ціни на бензин і дизельне пальне з кожним роком продовжуватимуть підвищуватись.

Вже зараз заправка авто на ДВЗ з річним кілометражем 30 тис. км обійдеться вам у 2 600+ USD. Такі витрати змушують українців все частіше замислюватись про купівлю електромобіля.

Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?, фото-1

Зараз кожен бажаючий може придбати електромобіль з Китаю. Наприклад, компанія GREEN SYSTEM надає послугу пригону нових електрокарів з Китаю “під ключ”. Ринок китайських електрокарів більш розвинений, а їх вартість значно нижча, ніж у європейських та американських аналогів.

За ціною вживаного авто з США ви маєте можливість придбати електромобіль з салону з гарним запасом ходу та у гарній комплектації. Вартість електрокарів в Китаї стартує від 4 000-5 000 USD.

Витрати на пальне: авто з ДВЗ VS електрокар

Чи справді економія на пальному для авто на батареї така суттєва? Давайте розрахуємо, скільки нам обійдеться зарядка електромобіля при аналогічному кілометражу.

Для автомобілів з ДВЗ ми звикли вимірювати економічність параметром “витрати літрів бензину на 100 км пробігу”.

З електромобілями аналогічна ситуація. Тільки замість “літрів” використовується інша одиниця виміру - кіловат-година (кВт⋅год).

Середні витрати “пального” для електромобіля - 15 кВт⋅год на 100 км. Таким чином 100 км пробігу обійдеться нам:

  • для електромобіля - у 37,5 грн (виходячи з вартості 2,5 грн за 1 кВт⋅год)
  • для авто з ДВЗ - 250 грн (виходячи з вартості 25 грн за 1 л А-95)

Так, це майже 7 разів менше, ніж у випадку з авто з ДВЗ. Далі - більше!

Вартість технічного обслуговування

Конструкція електрокарів значно відрізняється від звичайних авто. Електричні автомобілі не мають в традиційному розумінні зчеплення або передач, а конструкція трансмісії має менше рухомих деталей.

Це позбавляє нас від звичних витратних елементів. Заміна свічок, масла, ременя ГРМ та інші “розваги” залишаються для власників авто з ДВЗ.

Для електромобіля ТО зазвичай обмежується заміною гальмівної рідини, масла в редукторі і антифризу в акумуляторі.

Отже, порівняємо витрати на ТО за рік:

  • для нового електромобіля це ТО 1 раз на рік - 20 USD
  • для нового авто це ТО мінімум 3 рази на рік - 250 USD

Експлуатаційні витрати за 10 років

Тепер давайте заглянемо у майбутнє та порахуємо у скільки нам обійдеться експлуатація авто на найближчі 10 років. Нагадаємо, що для авто з ДВЗ вартість ТО зі зростанням дальності пробігу зростає.

Поки не будемо брати до уваги, що вартість пального може підвищитись.

Отже, для авто з ДВЗ маємо:

Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?, фото-2

А ось така ситуація у нас з електромобілем:

Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?, фото-3

Отже, за 10 років при пробігу 300 000 км експлуатація електромобіля обійдеться нам у 7,4 рази дешевше! І авто вартістю 20 000$ окуповується за перші 2 роки лише за рахунок економії на експлуатаційних витратах.

Гідних варіантів ни китайському ринку електромобілів у даному ціновому діапазоні предостатньо:

Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?, фото-4 Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?, фото-5 Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?, фото-6 Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?, фото-7 Як економити на пальному більше 2 000 USD в рік?, фото-8
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі