Поїзд Тернопіль-Київ «Інтерсіті» показав жадібність і відсутність мізків «Укрзалізниці» — пасажир

До Києва їхав поїздом Тернопіль-Київ Інтерсіті. Це не Хюндай. Це творіння рук українських вагонобудівників. Червоні вагони буз дизайнерських приблудів.

При вході у вагон ловиш себе на думці, чи туди я зайшов - все виглядає так, ніби заходиш у старий плацкартний вагон - тебе зустрічає п'єц на вугілля. А потім якийсь мужик в трусах, що обтирається рушником. О, значить є душ (насправді - це фантазія)! Три пасажира. Пари крісел, як старих совдепівських загальних ("общіх") вагонах. Вагон візуально розділений на дві зони.

Чотири старих телевізори, які грізно нависають над проходом, так і не вдалося побачити працюючими. Сідаю на ті крісла, що найбільше відповідають компанії з 4 людей, з розкладним столиком. Підлокотники з металу обтягнуті ну дуже тонким шаром поролону, а вже потім тканиною - обережно, можна отримати синяки на ногах! Періодичність крісел не співпадає з періодичністю вікон. Тому є такі місця, на яких пасажир буде споглядати... стіну вагону. Та ж історія з гачками для одягу. Це означає, що це не спеціально сконструйований вагон, а проста бездарна переробка звичайного вагона. декотрі склопакети не герметичні і вони зсередини покрилися росою.

А тепер про ціни. Білет коштує 135 грн. Це дорожче за плацкарт, у якому можна виспатися в дорозі. По суті, це вагон загальний. У ньому 18 рядів крісел (можливо менше трошки, бо на входах є прогалини в кріслах), тобто коло 70 посадочних місць. У плацкартному вагоні є 54 міць. У купейному вагоні 36. У спальному вагоні 19 місць. По логіці арифметики і очевидних речей виходить, що ціна білета має бути найнижчою з усіх наведених варіантів, бо там найбільше кількість пасажирів.

Кажуть, що цей поїзд швидкий, бізнес класу. Ок, поїзд приїхав в Київ у п'ятій ранку. Метро починає працювати у 5:45. Офіси починають працювати з 8 години ранку. То нафіга мені пертися в Київ на п'яту ранку, аби втратити в товаристві бомжів на вокзалі три години? 

Укрзалізниця могла б ще ті вагони пофарбувати у колір металік і за те взяти додаткові кошти. Мало того, що людина втрачає 2-3 години на вокзалі, вона припреться в Київ не виспана. Бо спати в тих кріслах не доля. Можна покласти ноги на крісло перед собою, але після години такого спання є ризик все життя, що залишилося, ходити як бузьок, із зворотнім напрямом згину суглобів ніг. Ті, що катаються на скейтах чи серфінгах за визначенням можуть комфортно виспатися. Що підтверджується досвідом ДВОХ провідників цього вагона. Вони одразу поклали дошки між рядами крісел, або на принесене додаткове крісло і солодко спали, на зависть усім пасажирам. Пасажири спали по всілякому показуючи усю свою фантазію і попередній досвід у Камасутрі. Але багато ніг стирчали на проході. Щоб піти до туалету треба пройти цей лабіринт ніг, не поломавши їх.

Туалет. Сантехніка новомодної конструкції зажата в куточку так, що нормально сісти не вдасться. На сіделку є автоматично змінне покриття. Кнопка керування заміною того покриття знаходиться у ризиковій зоні, куди мужчини можуть випадково не вцілити у вибраному напрямку. Вагоном так хитає, що наслідки попереднього відвідувача просто вихлюпувалися з цієї чаші терпіння на підлогу. Заледве знайшов кнопку зливу. Чесно, так і не до кінця зрозумів алгоритм роботи цього гімнопоїдаючого автомату.

Якщо це вагон бізнес класу, то це означає наявність безкоштовного WiFi. Який ВайФай, коли розеток взагалі немає!!! Один хлопака щось там дивився фільм в своєму лептопі, поки батарея не сіла. І от такий бізнесмен прийде на мітінг до боса фірми з червоними невиспаними очима і з розрядженими в сраку електронними ґажджетами і не зробленою презентацією. Красота!

Є у мене кілька фотографій з цієї поїздки. Але зараз я ще не маю доступу до них. Висновок роблю такий, в стилі Олі Фреймут. Користуватися цим псевдобізнесовим поїздом за ціною вищою від плацкарти вам не раджу. Намахаловка за ваші ж гроші. 

У зворотному напрямку купити білети практично не можливо. Нам не вдалося. Тому ми тупо пішли до автобусів і за 130 гривень у б/к німецькому автобусі з кондиціонером приїхали в Тернопіль. Вектор розвитку Укрзалізниці прямує до банкрутства. Жадібність і відсутність мізків похоронить цю контору.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань

Пригоди
Фахівці групи піротехнічних робіт аварійно-рятувального загону спеціального призначення Управління ДСНС України у Тернопільській області продовжують обстежувати території в лісосмузі, поблизу с. Вілія Шумського району, де 16 вересня під час пошуку металобрухту місцевий житель натрапив на боєприпаси, часів Другої світової віййни. 19 вересня, на місці пошуків, піротехніками ДСНС додатково виявлено 147 артилерійських снарядів, калібром 45 мм. Всього, з початк...
Пригоди
У Тернополі на мікрорайоні Дружба, навпроти будинків № 11-13 по вул. Миру, так «омолодили» дерева, що пішоходи не можуть пройти по тротуару та вимушені виходити на проїжджу частину дороги. Обрізки дерев розтяглись на сотню метрів. Повідомляє сайт 0352.uа. Це викликає аварійну ситуацію на дорозі. Оскільки, поворот з вул. Карпенка на вул. Миру дуже стрімкий. Подеколи, водії автівок, аби об’їхати пішоходів, змушені виїжджати на сусідню смугу саме у той час, к...
Пригоди
Дотримання правил дорожнього руху та максимальна уважність за кермом могли б відвернути більшість із ДТП, які нівечать людські життя. Як повідомляє "ПРО.ТЕ", тернополянка Тетяна Сенишин лише недавно зрозуміла зміст слів "підкошуються ноги". Вона з двома дітьми мало не потрапила під колеса автомобіля: "З чотирирічною дочкою і п’ятимісячним немовлям у слінгу переходила дорогу біля кафе "Барбареско". Йшла по пішохідному переходу. І тут хтось виїжджає заднім х...
Суспільство
34-річний тернополянин Шевченшкільєнко-Мартинфільєнко Бронівогнеслав-Едуардоігорослав Миколайович змушений часто показувати паспорт, щоб підтвердити реальність свого імені. Як повідомляє "Погляд", Бронівогнеслав-Едуардоігорослав має дві вищі освіти – вчився у політехнічному і педагогічному університетах Тернополя. Закінчив Тернопільську школу №21.  Причини, чому чоловіка в дитинстві назвали саме так, залишаються невідомими.
Суспільство
Експертиза довела, що якби водій авто їхав за правилами, то міг би пригальмувати. 14 вересня Бучацький районний суд виніс вирок 31-річному Сергію Франіву із села Стінка, який уночі 9 жовтня минулого року збив на смерть 19-річного Романа Борчука із села Порохова. 7 років за ґратами — таку міру покарання визначив суд обвинувачуваному в злочині. Очевидно, сторони ще подаватимуть на апеляцію. Згорьований батько загиблого хлопця пан Ігор вважає вирок справедлив...
Суспільство
Як зараз живуть роми, які постраждали під час погрому неподалік Тернополя весною. У травні 2018-ого на табір ромів навпроти цукрового заводу, що у смт. Велика Березовиця напала група хлопців. Ввечері 22 травня на лінію "102" жінка повідомила про стрілянину та побиття. Вона заявила, що на неї та односельчан напала група невідомих – приблизно 15 чоловік. Молоді люди стріляли, кричали та намагалися їх побити. Постраждалі втекли від нападників. Тоді табір, в...
Суспільство
Подружжя Наталя і Ярослав Загроцькі з Вишгородка, що на Лановеччині, — одне на мільйони, яке зважилося взяти на виховання діток, приречених на сирітство через їхній стан здоров’я. Від такого кроку їх відмовляли рідні та друзі, навіть органи опіки. Їх досі мало хто розуміє, але в Наталі та Ярослава своє світобачення, мотивоване не вигодою, зручностями чи бажанням спокою, а любов’ю до ближнього. Те, що для інших трудність, для них — щастя, пише НОВА... Подру...
Суспільство
Лановецька комунальна центральна районналікарня отримала рентген-апарат та комплектуючі на загальну вартість більше 40 тисяч доларів. Як повідомляє "БезТабу", благодійники, чиновники, активісти взяли участь у реалізації унікального проекту. Завдяки співпраці організації "Radiologists Without Borders" в особі доктора Tarig Gill зі США, засновникам фундації "Together For Ukraine", Толіка Прядуна та Віталія Ільчишина, а також молодого європейського посла Дави...
Суспільство
Переповнені контейнери та розкиданий біля них непотріб спостерігали тернополяни впродовж тижня на вулиці Вояків дивізії "Галичина". Комунальники запевняють, що сміття вивозять звідти кожного дня, однак "смітник" під мостом виникає вже далеко не вперше. Як повідомляє "ІНТБ", начальник міського управління ЖКГ, благоустрою та екології Олег Соколовський озвучив ситуацію наступним чином: "Якщо взяти по будинках, які виносять побутові відходи на цей контейнерний...
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!