Тернополяни незадоволені роботою комунальників

 Про це повідомила керівник організаційного відділу Тернопільської міської ради Світлана Добрікова.

Загалом кількість скарг на адресу мерії за звітний період зросла удвічі з 27 до 54. За словами чиновниці, практично усі вони стосуються сфери житлово-комунального господарства, зокрема, прибирання, ремонту доріг тощо.

Щодо інших організаційних питань у стінах мерії, то там справи йдуть значно краще. Відповіді на інформаційні запити структурні підрозділи міської ради надаються у відведені терміни, повідомляє Номер один. Розпорядження та протокольні доручання також виконують вчасно. Щоправда, часто терміни їх виконання переносяться, однак це відбувається з об’єктивних причин, зазначила Світлана Добрікова.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі