
19:00, 10 липня 2013 р.
Тернополянка вимагає від турагенства 500 євро компенсації за зіпсований відпочинок у Іспанії
Півтисячі євро шкоди та зіпсутий відпочинок у Іспанії - наслідок халатності працівників місцевої турагенції VIP-travel, запевняє тернополянка Наталія Баран.
Жінка звернулася у редакцію “20 хвилин” розповівши, що їй довелось витратити значну суму на мандрівку, яка так і не відбулася. Мовляв, у всьому провина уже згаданої фірми.
- Туди я прийшла у перших числах квітня цього року, щоби придбати завчасно авіаквитки до Малаги, що в Іспанії, - каже пані Наталя. - Зі мною ввічливо розмовляли, за квитки пообіцяли взятися. Також запевнили, що зроблять документ, який би дозволив взяти на борт літака і мою собаку.
Зі слів співбесідниці, до Кракова — звідки літаком повинна була добратися у Малагу - вона, разом із донькою та домашнім улюбленцем прибули бусом від турагенції. Опісля усі вони, запевняє жінка, успішно пройшли митний контроль та реєстрацію на політ. Проблеми розпочалися уже безпосередньо при посадці на борт авіалайнера.
- Обіцяний документ на собаку, який мені мали відправити на електронну скриньку із VIP-travel - так і не надіслали, - пригадує тернополянка. - Відповідно у літак мою тваринку брати відмовились. Я розгубилась. Не знала що робити. Вирішила тоді відправити собаку назад до Тернополя разом із водієм буса. Але поки ми із цим розбиралися, наші квитки взагалі пропали. Тож були змушені повернутися додому.
У турагенції компенсувати клієнтці фінансову сторону цього інциденту відмовились, переконує пані Наталя. І нібито відповіли, що вона не має жодних підтверджень про будь-яку домовленість із агентством.
- Чоловік, з яким я ще у квітні про все домовлялася, спершу казав, що все відшкодує, а тепер почав від мене ховатися та ігнорувати телефонні дзвінки, - бідкається співрозмовниця. - Я зверталася у службу захисту прав споживачів, але нічого з того не вийшло, бо при собі не мала чеку, який би засвідчив покупку квитків. Тепер же я його маю, однак усе одно не можу нічого добитися.
Роман Флінта — чоловік, на якого, власне, нарікає тернополянка, зазначив у телефонній розмові журналісту, що ніяких справ із Наталею Баран він не мав.
- Вона до нас приходила і щось подібне говорила, але ми їй ніяких послуг не надавали й нічого із нею не підписували, - наголошує працівник туристичного агентства. - Ця жіночка на нас скаржилась і у якесь міністерство. Навідувалась навіть перевірка від служби захисту прав споживачів. Проте ми маємо акт, що ніяких порушень не встановлено.
Тернополянка ж вважає, що така реакція Романа Флінти — виключно через небажання повернути кошти.
Натомість адковат Василь Когут рекомендує, щоби подібних ситуацій не траплялося, усі домовленості варто належним чином засвідчувати.
- Якщо ця жінка справді права, їй усе одно складно буде це довести й одержати якусь фінансову компенсацію, - констатує експерт. - Адже, як я розумію, свої квитки вона все ж отримала. А скористалася вона ними, чи ні — інше питання. Навіть якщо й агентство мало надіслати якийсь домумент для перельоту собаки - це, наскільки можливо зрозуміти із ситуації, ніде не задокументовано.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:27
Вчора
ТОП новини
Оголошення
11:58, 2 червня
12:01, 2 червня
12:00, 25 травня
11:03, 2 червня
live comments feed...
Коментарі