
Новини компаній
13:00, 16 січня 2023 р.
Як працює IP телефонія
Новини компаній
З повсюдним поширенням та забезпеченням доступності інтернету з'явилася можливість здійснювати телефонні дзвінки через всесвітню мережу. Ця технологія отримала назву IP телефонії.

Принцип дії
Голос людини – це аналоговий сигнал. Він переводиться в цифровий формат, стискується та зашифровується. Такий IP-пакет передається співрозмовнику по захищеному інтернет-каналу. На комп'ютерному пристрої або гаджеті одержувача встановлюється спеціалізований софт, який розшифровує та перетворює пакет на аналоговий формат.
Так співрозмовники чують одне одного та спілкуються незалежно від геолокації. IP пакети мають мінімальний обсяг, тому інтернет-канали не перевантажуються на відміну від телефонних ліній, що забезпечує високу якість зв'язку. Єдина умова для нормальної роботи IP телефонії – наявність високошвидкісного і безперебійного інтернету.
Переважна більшість подібних мереж працює на SIP-протоколі. Він зручний тим, що забезпечує підключення планшетів, смартфонів, і номери в ньому не прив'язуються до регіону.
Види IP телефонії
Залежно від устаткування розрізняють 2 її типу: програмна і хмарна (віртуальна).
Програмна
Встановлюється на Windows і працює від власного сервера, що встановлюється в офісі. Такі системи абсолютно автономні, їх параметри налаштовуються та регулюються сисадміном компанії. Їх використання не передбачає жодної абонентської плати. Однак вони мають і низку недоліків: значні витрати на стадії організації та підключення IP телефонії, пов'язані з необхідністю купівлі свого «заліза» – PCI-плати та сервера. Крім того, для ведення розмов потрібні аналогові телефони з можливістю приєднання через шлюз, ПК із софтфонами;
- необхідність наймання IT-фахівців для технічного обслуговування;
- можливості інтеграції зі сторонніми сервісами мінімальні;
- невелика масштабованість (підключення нових абонентів). Зі збільшенням числа ліній у якийсь момент знадобиться модернізація системи.
IP телефонія програмного типу підходить переважно для великих компаній, яким необхідна автономна мережа для спілкування між віддаленими підрозділами, з контрагентами та клієнтами.
Хмарна
Набагато простіша у реалізації технологія, що передбачає укладання договору з провайдером. Він бере на себе всі «турботи» щодо організації та обслуговування системи та надає компанії можливість користуватися віртуальною АТС, яка знаходиться у хмарі, за фіксовану абонентську плату.
Більшість організацій середнього та малого бізнесу використовують у роботі саме цей вид IP телефонії через очевидні переваги. Серед них:
- Мінімальні витрати на організацію. Для початку роботи не потрібно купувати спеціалізоване обладнання, сервер. Достатньо лише встановити на гаджети програми-софтфони.
- Відсутність необхідності приймати до штату спеціалістів з обслуговування системи. За її безперебійну роботу відповідатиме провайдер.
- Практично необмежені можливості для розширення та додавання нових ліній. В несення змін у розгалуженість мережі здійснюється в кілька кліків.
- Зручна інтеграція в різні застосунки, програми, CRM-системи.
Використання IP телефонії будь-якого виду дозволяє співробітникам компанії залишатися на зв'язку, перебуваючи в різних філіалах, у відрядженнях в інших містах чи країнах. При цьому зв'язок набагато стабільніший, ніж звичайний телефонний, а тарифи за міжнародні дзвінки на порядок нижчі. Це максимально зручний спосіб вз’язку з клієнтами для кол-центрів та інтернет-магазинів, оскільки на один номер для дзвінків можна під’єднати багато каналів для операторів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
11:03, 2 червня
09:14, 28 травня
17:35, 3 червня
09:14, 28 травня
09:14, 28 травня
live comments feed...
Коментарі