• Головна
  • Рекреаційну частину Тернополя перетворили на велетенську парковку (фото)
16:00, 14 серпня 2013 р.

Рекреаційну частину Тернополя перетворили на велетенську парковку (фото)

Тернопільські пішоходи нарікають, що їм ніде пройти, адже водії ставлять авто на пішохідній зоні і навіть на велопарковках. У ДАІ кажуть, що таких порушників штрафують, але вони продовжують ігнорувати правила

- Центр — рекреаційну частину міста перетворили на велетенську парковку. Машинами оточені навіть велопарковки, - поскаржився у редакцію 20 хвилин тернополянин Олег Денисюк. — Для чого встановлювали ці велопарковки, якщо припаркувати ровер там неможливо?!

Безладно паркують авто з двох боків Театрального майдану, продовжує чоловік. Також водії облюбували собі місце впритул до велопарковки біля колишнього готелю "Україна". А також поряд із драмтеатром. Ця ділянка  дороги заставлена автівками, причому часто представницького класу. Не бояться водії заїжджати і під самісінький драмтеатр, хоча там стоїть знак "Проїзд заборонений". А таксисти часто розвертаються просто на майдані.

- Щоб такого не робили, в'їзди на майдан загородили кам’яними клумбами, - каже пан Денисюк. - Але біля драмтеатру хтось тихенько їх розсунув. Так, що якраз вміщається автівка. Чому цих водіїв ніхто не штрафує? Такі порушення повторюються із дня у день.

Пішоходи ризикують життям

Театральний майдан — улюблене місце прогулянок мам із дітьми. Підлітки збираються там групами, катаються на скейтах. Тепер усі вони ризикують життям, додає наш читач.

Про те, що тернополяни просять вигнати водіїв з майдану, наша газета писала вже не раз. У ДАІ щоразу кажуть, що знають про проблему і таких порушників штрафують. Але цей вплив не є ефективним для всіх. Мовляв, є такі водії, які люблять платити штрафи.

- Штраф за порушення правил зупинки-стоянки становить 255-340 грн, - каже начальник сектору профілактичної роботи обласної ДАІ Василь Барановський. – Ми складаємо протоколи на таких порушників. На жаль, є категорія водіїв, яка ігнорує правила дорожнього руху постійно.

Проїзд на Театральний майдан заборонений, нагадує пан Барановський. Таких дозволів ніхто не видає.

- Немає таких документів, які дозволяли б водіям їздити пішохідною зоною, - запевняє він. – Робити це можна тільки машинам спецслужб, зокрема міліції, пожежникам, швидкій та ремонтним службам. Дорожні знаки, які забороняють в'їзд і паркування машин, вставновлені на виїзді з вулиць Чорновола, Грушевського та на бульварі Т. Шевченка.

Така проблема не лише в Тернополі

Як ДАІ має боротися з водіями, які паркуються на пішохідній зоні, ми запитали і в заступника начальника Департаменту ДАІ МВС України Володимира Рєзникова. Він побував у Тернополі 7 серпня. Нагадаємо, пан Рєзніков є куратором нашої області. Він визнає, що проблема справді існує.

- Так, сьогодні проблема актуальна не лише для Тернополя, а й для будь-якого мегаполісу, - каже він. - Я вже не говорю про такі великі міста, як Київ, Харків. І це стосується не лише пішохідних переходів і зупинок громадського транспорту. Це стосується й місць, де обмежений проїзд або недостатня пропускна здатність певної ділянки дороги. Наприклад, вузенькі вулиці у великих містах.

Якщо водій зупиняє авто в тій зоні, де заборонена зупинка-стоянка або там, де взагалі заборонено зупинятися, він вчиняє правопорушення, за яке передбачена відповідальність. Адже, нехтуючи правилами дорожнього руху, водії створюють затори і не дають змоги збільшити пропускну здатність вулиці, продовжує Володимир Резніков.

- Що робити? Мені здається, що насамперед треба, щоб ті, хто сьогодні зупиняє свій автомобіль на зупинці громадського транспорту чи пішохідному переході, зрозуміли, що завтра вони також будуть пішоходами, - каже він. – Для тих, хто не розуміє і не бачить різниці, існує Кодекс України "Про адмінправопорушення". Є відповідальність, тож співробітник ДАІ повинен виявити правопорушення і скласти адміністративний протокол.

Окрім того, аби врегулювати такі питання у місті, має бути достатня кількість парковок, додає пан Рєзніков. Тобто це також інфраструктурні питання.

- Кількість парковок влада повинна розховувати під час зведення нових житлових будівель і торговельних центрів, - каже він. - У співробітників ДАІ має бути одна реакція: побачивши порушення, він повинен його зафіксувати, винести постанову та накласти штраф.

До речі, проявляти активну громадянську позицію повинні і громадяни, вважає Володимир Рєзніков.

- Якщо людина бачить таке правопорушення, то в законний спосіб про це можна повідомити, - каже він. - Має бути реакція у працівників ДАІ. Лише не треба мовчати. І пам’ятати: сьогодні я водій, а завтра — пішохід і навпаки.

2

 

1

 

3

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...