• Головна
  • Базовий функціонал для B2B продажів на SAAS-платформі Shop-Express
Новини компаній
16:00, 31 жовтня 2023 р.

Базовий функціонал для B2B продажів на SAAS-платформі Shop-Express

Новини компаній

Для бізнесів, які продають товари або надають послуги іншим компаніям, створення b2b-сайтів відкриває максимум можливостей просування, розвитку і зростання.

Але не всі підприємці знають про те, що таке b2b портали, як вони працюють, чим корисні для бізнесу. Ви також дізнаєтеся, які можливості дає для створення і роботи b2b порталів дає українська SAAS-платформа Shop-Express.

Спочатку розберемося з базовими поняттями, а потім перейдемо до деталей.

Базовий функціонал для B2B продажів на SAAS-платформі Shop-Express, фото-1

Що таке b2b портал і навіщо він потрібен бізнесу

B2b портал – це тип сайту, який продавці, виробники або компанії, що надають послуги, створюють, щоб онлайн залучати партнерів, взаємодіяти з ними, отримувати замовлення на продукцію. Під це визначення потрапляють різні типи сайтів, але найчастіше це:

  • оптові інтернет-магазини b2b;
  • клієнтські b2b портали;
  • портали b2b послуг тощо.

Є ще кілька типів таких сайтів. Між ними часто немає чіткої межі і найбільша різниця в тому, чи пропонує сайт товари і послуги, чи відбувається оплата онлайн. Для чого b2b сайти компаніям, які виробляють і продають товари онлайн? Є кілька основних завдань, які вирішує цей інструмент:

  • Відокремити оптовий бізнес від роздрібного. Структура і можливості таких сайтів одразу дають зрозуміти аудиторії, що портал розрахований саме на оптові продажі.
  • Оптимізувати рутинні бізнес-процеси й автоматизувати обіг документів. За умови інтеграції з b2b порталу з CRM ви зможете створювати необхідні документи онлайн і, якщо потрібно, надсилати їх покупцям.
  • Прискорити обробку замовлень. Оптимізовані процеси дадуть вам змогу приймати оплату й обробляти замовлення швидше. А це вже серйозна перевага бізнесу і фактор зростання його рентабельності.
  • Залучати оптових клієнтів з пошуку в Google і за допомогою інших рекламних і маркетингових каналів. Часто компанії, що працюють у сфері b2b, не використовують цю можливість, покладаючись тільки на особисті зв'язки та рекомендації. Ми публікували способи зацікавити, як зацікавити покупця купити товар.
  • Спростити взаємодію з наявними клієнтами. Ті покупці, клієнти та партнери, які працювали з компанією до створення b2b сайту, оцінять зручність роботи онлайн.

Усі ці пункти об'єднує підвищення продуктивності бізнесу й автоматизація процесів.

Чому автоматизація так важлива для оптових продажів онлайн

Чітка й організована робота складу життєво важлива для будь-якого оптового бізнесу. В обліковій системі повинні постійно зберігатися актуальні дані про ціни, наявність товарів, можливості замовлення і статус розміщених замовлень. Уся ця інформація проходить через менеджерів магазину, які постійно звіряються з базою.

Це уповільнює процес і підвищує ризик помилки через людський фактор. Автоматизація процесів знижує ризик збоїв і прискорює процес. Бізнес не зіткнеться з проблемами або збитками через неточності та помилки співробітників. А це дуже суттєво впливає на прибутковість бізнесу.

Крім того, автоматизація продажів дає змогу обробляти замовлення навіть у неробочий час, вихідні дні. При цьому участь співробітником буде мінімальною. Потрібно тільки організувати відправлення замовлень і чітко описати порядок і терміни відправлення на сайті.

Щоб продавати активно й успішно, важливий набір базових функцій для b2b продажів. Їх забезпечує українська платформа Shop-Express.

Можливості Shop-Express для b2b продажів

Які функції, обов'язкові для b2b сектора, дає змогу реалізувати платформа Shop-Express?

Їх кілька:

  • Сучасний дизайн. Для сайтів b2b важливий привабливий, сучасний і лаконічний дизайн. Він має навіювати відчуття солідності та надійності компанії, відповідати вподобанням цільової аудиторії.
  • Адаптивність. Клієнти в b2b секторі також користуються мобільними пристроями для ділових цілей. Тому сайт повинен коректно відображатися і стабільно працювати на мобільних пристроях.
  • Інтеграція з CRM та обліковими системами. Без цього просто неможлива автоматизація роботи та продажів b2b інтернет-магазину.
  • Створення груп клієнтів. Ви можете створити групи користувачів з різними рівнями доступу до інформації, що відрізняються налаштуваннями.
  • Відображення каталогу в різних видах. Залежно від групи клієнтів або в рамках іншої логіки ви можете налаштувати різні формати відображення каталогу.
  • Зручна навігація і пошук по сайту. Тут все просто. Каталог товарів може бути дуже великим і для зручності клієнтів важливо передбачити пошук, що правильно працює.
  • Дробові покупки. Це дуже зручна функція для тих випадків, коли товар продається мішками або іншими великими упаковками, але є можливість продавати його дрібними партіями, наприклад для проби.
  • Дивіться також реальні кейси успішного бізнесу на Shop-Express.
  • Ви можете протестувати платформу Shop-Express безоплатно протягом семи днів, а потім обрати тариф b2b для створення власного оптового магазину або іншого типу сайтів під сектор b2b продажів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...