14:30, 3 жовтня 2013 р.
Солодощі — на вагу золота! Як виробники наживаються на тернополянах?
Коліжанка якось принесла дорогу коробку цукерок. Помилувалися розкішною упаковкою і відклали до чаю. Але коли відкрили її на десерт, то виявилося, що тих шоколадних смаколиків менше десятка. Навіть на всю нашу компанію не вистачить. Ніяково...
Мабуть, не одні «солодкі» посиденьки зіпсувала така кількість ласощів у величенькій та недешевій упаковці. Можливо, таким чином виробники наживаються на споживачах?
Набагато краще у цій ситуації розуміються ті, хто знається на філософії бізнесу й торгівлі, тому за поясненням я звернулася до кандидата економічних наук, доцента кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу Тернопільського національного економічного університету Наталії Лагоцької, пише Вільне життя плюс.
«Певне, кожна доросла людина знає, що в презентабельній пачці, пляшці чи банці переважає не її вміст, а стиль оформлення, — розповідає Наталія Зіновіївна. — До того ж, на упаковці завжди вказана вага. Та споживачі, хоча подеколи й залишаються незадоволеними ціною, обирають саме цей варіант. Чому? Адже за сусіднім прилавком — набагато дешевша й доступніша розважна продукція».
«Часто людина зупиняє свій вибір на дорожчому товарі, тому що він виконує ще й інше, додаткове призначення», — пояснює спеціаліст-маркетолог. За словами Наталії Зіновіївни, перед таким покупцем стоїть завдання не тільки посмакувати делікатесом, а й зробити приємність, презент. Тоді красива упаковка стає не лише продукцією, яка задовольняє потребу споживача у ласощах — вона перетворюється на товар-подарунок. Психологи коментують такі покупки по-іншому. Мовляв, кожна доросла людина — колишня дитина, яка підсвідомо прагне свята, радості, а отже, і яскравих пакунків.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:21
Вчора
ТОП новини
Оголошення
18:29, 2 вересня
10:43, 30 серпня
31
11:02, 29 серпня
live comments feed...