• Головна
  • Перемир’я між тернопільськими перевізниками та владою не вдалося досягнути навіть після переговорів
11:02, 9 лютого 2011 р.

Перемир’я між тернопільськими перевізниками та владою не вдалося досягнути навіть після переговорів

Ані перевізники, ані міська влада Тернополя згладжувати гострі кути не збираються, оскільки кожна зі сторін переконана у власній правоті. Досягти консенсусу не вдалося навіть після переговорів.

Зеновій Стецина, приватний перевізник: «Голова відсутній, тож нас прийняли його заступники. Ми 3 години з ними розмовляли, але ні до чого не домовилися. Нас попросили, щоб ми виїхали на маршрути».

Перевізники вважають, що оголошені об’єкти конкурсу не відповідають чинному законодавству, а стримування підняття вартості проїзду ставить їх на межу виживання. Занепокоєні вони й тим, що в умовах конкурсу не вказані види і обсяги пільгових перевезень та джерела, з яких вони фінансуватимуться.

Василь Тимчишин, приватний перевізник: «Перевозити без обмежень можна, але за це потрібно відшкодовувати. Влада говорить, що ми не маємо права відмовляти в пільговому перевезені, але ніде і в законі не передбачено, що ми повинні перевозити хоч одного пільговика за свій рахунок».
Начальник міського управління транспорту, комунікацій і зв’язку Ігор Мединський вважає, що умови проведення конкурсу справедливі і сприятимуть покращенню якості надання послуг. А от зупиняти рух автобусів, навіть частково, перевізникам було не варто. В першу чергу – зважаючи на потреби мешканців міста.

Ігор Мединський, начальник управління транспорту, комунікацій і зв’язку: «Сьогодні дана мною команда: переписані всі маршрути, всі номери, які порушили договірні умови. Ми з ними будемо окремо по цьому питанню розбиратися, вони будуть писати пояснення. Чому громадськість мала мати проблеми через з’ясування їхніх стосунків? Я дав доручення, щоби на тих маршрутах, на яких зупинились автобуси, пустили резервний рухомий склад. Тож завтра громадськість не відчує те, чи стоять їхні автобуси, чи не стоять».

Перевізники просять переглянути умови так, щоб кожен маршрут був об’єктом конкурсу – крім збиткових, які долучити до найкращих маршрутів; пришвидшити підняття тарифу на проїзд і, врахувавши можливості фінансування з державного бюджету, відновити поняття про соціально значущі рейси автобусів для перевезення пільговиків. Натомість Ігор Мединський підстав для перегляду умов конкурсу не бачить, – повідомляє  ІНТБ.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
"Масштабне скасування бронювання наближається, названо перелік захворювань для відстрочок": повістки, ТЦК, мобілізація
"Потужний снігопад суне в ці області, навіть синоптики приголомшені прогнозом": де буде мороз у -8 градусів, дощ і гроза?
"Тарифи на комунальні послуги у травні оприлюднено": чи приголомшать українців ціни на світло, газ та воду?
"Шалене похолодання суне в ці області, прогноз приголомшив навіть синоптиків": куди пре мороз у -7 градусів, дощ і снігопад?
Оголошення
live comments feed...