• Головна
  • Мер Тернополя пояснив, як хитрує влада і чому не вдасться використати мільярди гривень на ремонт доріг
12:15, 14 листопада 2013 р.

Мер Тернополя пояснив, як хитрує влада і чому не вдасться використати мільярди гривень на ремонт доріг

Міський голова Тернополя Сергій Надал, який також є міністром інфраструктури та регіонального розвитку Уряду національної альтернативи, упевнений, що якісного покращення стану дорожнього покриття до кінця 2013 року тернополянам та й усім громадянам України очікувати не варто.

«Задеклароване Кабміном спрямування майже 5 млрд. грн. на ремонт доріг наприкінці б'юджетного року скидається на чергову фікцію уряду Азарова, покликану бодай ненадовго збити нинішній вкрай високий рівень невдоволення суспільства станом доріг у державі. Ухвалюючи це рішення, урядовці чудово знали, що виконання дорожніх будівельних робіт в Україні має сезонний характер, а саме лише проведення необхідних тендерних процедур із визначення виконавців робіт займе близько півтора місяця. Оскільки договори можна буде підписувати щонайшвидше на початку грудня, поточного року виконання робіт практично унеможливлюється», – зазначив Сергій Надал, коментуючи нещодавню постанову Кабміну "Деякі питання використання коштів, залучених у 2013 році під державні гарантії Державним агентством автомобільних доріг".

Мер Тернополя наголосив, що  розподіл таких великих коштів необхідно робити на початку бюджетного періоду.

"Розробка проєктно-кошторисної документації, експертиза проєктів, тендерні процедури і саме виконання робіт можуть бути якісними лише за умови, що їх здійснюють у нормальні терміни, а не авральним порядком в період дощів, снігу чи морозів, коли потрібно будь-що закрити б'юджетний рік, "освоїти" кошти та підписати акти виконання робіт до 31 грудня. Постанова як мінімум мала би передбачати можливість виконання робіт протягом 2013–2014 років. Окрім того, виконання ремонтних робіт тільки на тих об'єктах, які перебувають на балансі Укравтодору, унеможливлює приведення до нормального стану транзитних шляхів, що пролягають через територію населених пунктів і перебувають на балансі місцевих рад. Яскравий приклад –Тернопіль, де одразу два европейські транспортні коридори – Е-50 і Е-85 – проходять через житлові квартали міста. Якщо нічого не зміниться, близько 16 км дороги, яка перебуває на балансі міста, відремонтувати так і не вдасться", – констатував Сергій Надал.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Оголошення
live comments feed...