• Головна
  • Чи безпечний інтернет для тернопільських дітей?
12:00, 25 листопада 2013 р.

Чи безпечний інтернет для тернопільських дітей?

Інтернет сам по собі не є ані добром, ані злом. Про це говорять психологи у різноманітних дослідженнях. Проблема в тому, що люди наділяють Всесвітню мережу якимось смислом, надають їй або позитивні, або негативні якості.

Фахівці схиляються до думки, що Інтернет – це інструмент, знаряддя праці реального світу. Хоча кожен користується ним по-своєму – або на благо, або на шкоду собі.

 Як не крути, а сучасні діти нині дуже «продвинуті» користувачі Павутини. Дехто шукає інформацію для саморозвитку, а хтось, на жаль, стає «жертвою» ігровою залежності, «заручником» розважальних та еротичних сайтів, пише 20 хвилин.

- Мій п’ятнадцятирічний син просто не відходить від комп’ютера, - бідкається Ольга Терещенко. – Як прийде зі школи, одразу йде грати в ігри. У нього там якісь «плани», «турніри», «бойові завдання». У наступному році школу має закінчувати, а про навчання він, судячи х оцінок, не дуже дбає.

За розповіддю жінки, вони з чоловіком всіляко намагаються «перевиховати» підлітка. Проте заборони сидіти за комп’ютером діють не довго. А якщо вдома батьки забороняють грати, хлопець іде до друзів, каже мама.

- Я вже думала взагалі відключити Інтернет, - говорить вона. – Але мені по роботі також доводиться часто шукати інформацію. Хоча, якщо так і далі триватиме, доведеться приймати кардинальне рішення, інакше випускні іспити він просто «завалить».

 На відміну від Пані Ольги, дванадцятирічний школяр Максим Соловей нічого поганого в Інтернеті не бачить. Хоча хлопець каже, що надмірна інтернетоманія дуже шкодить.

Для Максима Інтернет, скоріш, - можливість дізнатися багато цікавих речей. Так, наприклад, в онлайн-бібліотеці учень знаходить необхідні матеріали для підготовки до уроків. Також він часто шукає програми для комп’ютеру.

- Я вже освоїв Photoshop, навчився за допомогою спеціальних програм створювати відеоролики, - говорить він. – Також пробую перевстановлювати операційну систему Wihdows. В основному необхідну інформацію знаходжу саме в Мережі. А щоб краще освоїти навики програміста, відвідую гурток із програмування.

Продовжуючи, семикласник розповів, що дисципліна інформатика буде в шкільній програмі лише через два роки. Однак до цього часу він планує добре освоїти її ази, та, можливо, продовжити навчання за кордоном. Максим дуже мріє поїхати у Великобританію.

На запитання, чи є школяр прибічником різних соціальних мереж, він відповів, що зареєстрований у них. Хоча користується ними не для спілкування, а скоріш, для того, аби мати можливість зареєструватися на інших сайтах.

- Для мене особисте спілкування набагато цікавіше, - наголошує він. – Ніщо не замінить живої розмови й дружньої посмішки. Багато прихильників Контакту, наприклад, люблять викладати купу фоток, або пересилати фотографії у приватних повідомленнях іншим користувачам. Але насправді якість фотографії, яку ми пересилаємо через Контакт, в тисячу-дві тисячі разів гірша, ніж насправді сама світлина.

 У комп’ютерні ігри юнак взагалі не грає. Адже на них, каже, немає ні часу, ні бажання. Окрім навчання в школі та відвідування гуртку з програмування, Максим уже декілька років займається бальними танцями. Кілька разів на тиждень він ходить на репетиції, часто із колективом їздить на змагання та бере участь у різноманітних концертах.

Для мене на першому місці – мої захоплення, - акцентує він. – Окрім того, так я більше спілкуюся зі своїми друзями. Інтернет є знаряддям праці й не більше. Тому сказати, що він поганий, я не можу, оскільки мені він допомагає розвиватися.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Оголошення
live comments feed...