Шахраї на вулицях пропонують тернополянам підробку дорогої парфумерної продукції

“А ви знаєте, де знаходиться ЦУМ?” Це звичайне на перший погляд запитання невдовзі збиває з пантелику, адже перехожі навіть не здогадуються, що незнайома людина відповіді не потребує. Її мета – продати підробку дорогої продукції саме тут, зараз і не менше ніж за 20 гривень.

Кожен із нас хоч раз в житті та й зустрічав на вулиці приємних хлопця чи дівчину, які з першого слова безапеляційно запевняють: «Вам сьогодні неабияк пощастило, адже нині акційний день на парфуми дорогих та відомих брендів».

Мила дівчина чи хлопець одразу вручають в руки флакончик з парфумами. «Розказують, як ви сьогодні чудово виглядаєте і що вам неодмінно потрібно скористуватись нагодою і взяти ще кілька флакончиків для своїх рідних. Ви, не тямлячи себе від щастя, берете два, а то й більше флакончиків цих «дорогих» парфумів і кладете їх до сумки. Коли збираєтесь іти, продавець ввічливо нагадує, що цей флакончик–пробник коштує лише 20 гривень, а не 400, як у магазині», – розповів тернополянин Дмитро Томашівський.

Усе залежить від того, наскільки ви здатні тверезо оцінювати ситуацію і товар, яких вам пропонують. «Погодьтеся, що я перший, хто зробив вам сьогодні комплімент, і після розмови зі мною ви підете з усмішкою на обличчі. Ми нікого не примушуємо купувати нашу продукцію і для нас образливо те, що нас називають шахраями. Це наш спосіб заробітку. Вміння переконувати також потребує великої затрати зусиль», – сказав мені Олександр, менеджер з продажу.

Розуміння того, що вас обдурили, приходить лише після того, коли ваш гаманець став біднішим на сто гривень, а горе-продавець зник з поля зору.

Цікаво те, що в ЦУМі немає жодного парфумерного магазину, який відправляє своїх промоутерів на «польові продажі». Самі менеджери з продажу також не вказують назви магазину, а зразу переходять до головного свого завдання. Подейкують, що зарплата у таких працівників досить висока і робота передбачає кар’єрний ріст. Організації, які користуються послугами менеджерів з продажу, проводять своїм працівникам додаткові навчання азам переконливого спілкування. Навчання є довготривалим і потребує щоденної реалізації набутих навиків.

Юристи пояснюють, що за законом пропозиція купівлі та продажу може бути висловлена як усно, так і письмово. Проілюстрована ситуація є усною пропозицією купівлі товару і протиправної поведінки за собою не несе. Застерегти себе від такого шахрайства може лише сама людина. Адже навіть після тверезої оцінки ситуації і бажання подати в суд на горе-продавця у покупця немає підстав, оскільки він свідомо купив товар та й в суд нема на кого подавати через відсутність відповідальних юридичних осіб.

Тернопіль шахраї парфуми
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі