• Головна
  • У Тернополі обрали переможця конкурсу з формування промоційного бренду міста
20:20, 31 липня 2014 р.

У Тернополі обрали переможця конкурсу з формування промоційного бренду міста

31 липня відбулося засідання робочої групи, яка офіційно обрала переможця конкурсу з формування промоційного бренду Тернополя. Переможцем стала київська компанія ТОВ «Федорів КОМ», яка має 4 роки досвіду у сфері дизайну та розробляла логотип та елементи візуальної ідентичності для Донецька та Києва.

Переможця обрали також за наявністю досвіду роботи, зокрема у підготовці проекту у рамках підготовки до чемпіонату Євро-2012 та за наявності рекомендаційного листа від німецької компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

До 6 серпня компанія-переможець повинна підготувати 2-3 варіанти концепту бренду Тернополя, які будуть винесені на громадське обговорення. Офіційна презентація бренду відбудеться на День міста.

Загалом, на розгляд робочої групи надійшло 12 заявок.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Тернопіль #промоційний бренд міста #переможець конкурсу
ТОП новини
"Українці отримають відразу дві пенсії до 1 червня, виплати чекають своїх пенсіонерів": хто має на право і що треба зробити
"ТЦК збирається призвати ці групи населення, названо вік та інші ознаки чоловіків": їх чекають повістки, штрафи і мобілізація
Без повістки і запрошення: українців змусять самостійно йти в ТЦК – з'явитись обов'язково
"ТЦК підуть по чоловіків у конкретні місця, повістки стануть несподіванкою для людей певних категорій": мобілізація, штрафи
Оголошення
live comments feed...