• Головна
  • У Тернополі обрали переможця конкурсу з формування промоційного бренду міста
20:20, 31 липня 2014 р.

У Тернополі обрали переможця конкурсу з формування промоційного бренду міста

31 липня відбулося засідання робочої групи, яка офіційно обрала переможця конкурсу з формування промоційного бренду Тернополя. Переможцем стала київська компанія ТОВ «Федорів КОМ», яка має 4 роки досвіду у сфері дизайну та розробляла логотип та елементи візуальної ідентичності для Донецька та Києва.

Переможця обрали також за наявністю досвіду роботи, зокрема у підготовці проекту у рамках підготовки до чемпіонату Євро-2012 та за наявності рекомендаційного листа від німецької компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

До 6 серпня компанія-переможець повинна підготувати 2-3 варіанти концепту бренду Тернополя, які будуть винесені на громадське обговорення. Офіційна презентація бренду відбудеться на День міста.

Загалом, на розгляд робочої групи надійшло 12 заявок.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Тернопіль #промоційний бренд міста #переможець конкурсу

Коментарі

ТОП новини
"ТЦК накриє повістками і штрафами прямо з 1 липня масово, долю мобілізованого насправді вирішить це": мобілізація, ВЛК
"Дощ і потужне похолодання чекають в Україні прямо завтра, гроза та злива затоплять місцевість": куди суне люта негода?
Кабачки можна заморозити на зиму: як це правильно зробити і не зіпсувати овоч
"Несамовитий дощ і гроза ринуть потоками на тлі спеки, негода пре тільки в конкретні області": де в Україні буде злива?
Оголошення
live comments feed...