
Реклама
10:29, 13 серпня 2014 р.
Як стати успішним дилером: інструкція для починаючого підприємця
Реклама
Дилерство - одна з найбільш поширених сьогодні форм ведення бізнесу. Суть її доволі проста: дилер придбає продукцію іншого виробника і представляє її на ринку від своєї компанії. Але й у цьому простому механізмі є свої нюанси.
Про те, які критерії дозволяють зробити дилерство успішним, ми поговорили з Володимиром Кузнєцовим, експертом порталу BeBoss.ru, де нещодавно був відкритий розділ «Оптові пропозиції», відведений під дилерство. Він сформулював 5 ключових порад, які можуть стати в нагоді починаючому підприємцю.
1) Реалізуйте затребуваний товар
- Спокуса стати першовідкривачем і представити в своєму місті нову, сенсаційну і нікому невідому продукцію - досить велика, але в той же час і доволі сумнівна. Немає ніякої гарантії, що вона буде користуватися успіхом і знайде свого покупця. Віддавайте перевагу тим товарам, які завжди користувалися, користуються і будуть користуватися попитом. Це, наприклад, пластикові вікна, будівельні матеріали, меблі.
2) Вибирайте близьке вам напрямок
- Якщо ви плануєте стати дилером, вибирайте для себе ті напрямки роботи, які максимально близькі і знайомі вам. Якщо ви все життя пропрацювали в будівництві, малоймовірно, що ви зможете успішно займатися реалізацією косметичних засобів. Щоб полегшити собі вибір, звертайтеся до спеціалізованих каталогів і порталів. Такий, наприклад, є на порталі BeBoss.ru в розділі «Оптові пропозиції» (http://www.beboss.ru/dealer) всі компанії розділені на категорії, і ви легко зможете вибрати саме те, що вам потрібно.
3) Масштаб компанії: оцінюйте свої сили
- Не беріть на себе непосильні завдання і не намагайтеся організувати велику компанію, що реалізує товар відразу в декількох регіонах, або гірше того - в декількох країнах. Особливо, якщо у вас немає досвіду управління великим підприємством. Пам'ятайте, що набагато вигідніше утримувати невелику компанію з чітко налагодженим механізмом роботи, ніж велику організацію, що не здібна впоратися зі своєю роботою.
4) Грамотно підбирайте персонал
Як і в будь-якому іншому бізнесі, персонал тут відіграє провідну роль. Від того, як ваші співробітники будуть спілкуватися з покупцями і як презентуватимуть товар, залежить успішність продажів компанії. Підходьте до підбору персоналу максимально відповідально, організовуйте навчальні тренінги, мотивуйте працівників на результат.
5) Не забувайте про рекламу
- Про важливість реклами для бізнесу сьогодні не говорить тільки ледачий, і, звичайно, дилерство тут не виняток. Як правило, люди купують товар, про який вони щось чули: з реклами або від своїх близьких і знайомих. Не шкодуйте грошей на рекламу: грамотно спланована рекламна кампанія дозволить вам залучити значну кількість клієнтів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
13:09, 19 травня
11:26, 16 травня
19:55, 13 травня
15:48, 15 травня
15:48, 15 травня
live comments feed...