17:30, 12 вересня 2014 р.
Нардеп заявляє, що на Тернопільщині свідомо розвалюють райавтодори
Колись потужна організація ДП «Тернопільський облавтодор» із своїми філіями перетворюються на обслуговуючий кооператив приватних фірм, а сотні працівників місяцями не отримують заробітної плати.
Про це заявляє народний депутат від «Батьківщини» Володимир Бойко на своїй сторінці в соцмережах.
«У цьому році Службою автомобільних доріг у Тернопільській області успішно проведено лише один тендер на ремонт доріг. Звичайно, якби було б фінансування з бюджету, то їх можна було б провести і більше. Щоб не мати конфліктів із багатьма приватними фірмами, тендер проведено на рекордну за декілька останніх років суму – 150 мільйонів гривень. В перелік робіт, які необхідно виконувати, включили все можливе. Відтак, ті фірми, які хотіли б щось заробити на ремонті доріг в Тернопільській області, повинні домовлятись не із розпорядником коштів, а із ще одною приватною фірмою, що виграла тендер. ДП «Тернопільський облавтодор» в цих державних закупівлях взагалі участі не взяв. Та й якби і брав участь, то навряд чи з того був би якийсь результат. Адже, за останні роки пропозиції по вартості виконаних робіт, які подавались облавтодором, дивним чином збігались із пропозиціями приватних фірм», – зазначає Володимир Бойко.
За його даними, державна структура таки бере участь у виконанні окремих робіт, але вже у субпідряді приватної фірми і за значно менші кошти.
«Якби облавтодор відразу пропонував реальну, а не «домовлену» вартість виконаних робіт ще під час проведення державних закупівель, область могла б отримати значно більшу кількість відремонтованих ділянок, бо таким чином можна було б домогтись економії бюджетних коштів.
Недобитки влади Януковича розказують, що одним із визначальних факторів при виборі підрядника є його реальна здатність виконувати великі обсяги робіт, а в облавтодору немає сучасної техніки. З однієї сторони можна кивнути головою і погодитись. Але з іншої – як автодор може купити сучасну техніку, якщо виконує роботи, які не дозволяють заробити кошти державній структурі на придбання такої техніки. Самі ж приватні фірми на початках своєї діяльності взагалі не мали ніякого обладнання та орендували його в райавтодорів. Навіть цьогорічні роботи в селі Мшанець Теребовлянського району виконувались начебто передовою приватною фірмою в субпідряді іншої приватної фірми, тільки технікою райавтодорів із Заліщицького, Теребовлянського та Тернопільського районів», – підкреслює нардеп.
Він додає, що в державних райавтодорах вже на повну проводять скорочення.
«З такими підходами скоро такі структури нікому не будуть потрібні, а кілька сотень працівників залишаться без роботи», – прогнозує Бойко.
Водночас він не інформує, що саме ним, як депутатом, робиться, щоб унеможливити розвал автодоріг та унеможливлення використання описаних ним схем. Адже одним постом в соцмережах ситуацію не виправити…
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
21:24, 11 жовтня
21:24, 11 жовтня
11:01, 7 жовтня
17:29, 11 жовтня
84
live comments feed...