
07:32, 22 серпня 2011 р.
На Тернопільському летовищі знову ганяли автомобілі
Вереск моторів, паління шин, гучна музика та море адреналіну – все це було у неділю, 21 серпня, на злітно-посадковій смузі Тернопільського летовища.
Уже вдруге за літо на «п'ятому кілометрі» відбулися змагання з драг-рейсингу – швидкісних перегонів, де кожен з учасників повинен за найкоротший проміжок часу подолати відстань у 402 метри. Цього разу організатори не поскупилися ні на комфорт, ні на розважальну програму для відвідувачів.
Близько двох тисяч прихильників швидкісного водіння прийшли подивитися на екстремальні перегони. Самих учасників змагань було близько 30-ти з різних міст Західної України, один спортсмен навіть прибув з Харкова. Тим не менше, драйву та безперервного приливу адреналіну – не бракувало.
Ознайомившись з трасою та пройшовши кваліфікаційні заїзди, спортсмени намагалися продемонструвати всю лють та спритність свого залізного звіра, як вітчизняного, так і закордонного автопрому - від української «Таврії» до пафосного «Нісана». Через рев мотору не в одного глядача позакладало у вухах. Та й диму від згорених шин теж довелося нанюхатись.
Автівки, які брали участь у перегонах, були помічені номерними наклейками. Кожен з водіїв по-своєму налаштовувався перед заїздом та уважно чекав своєї черги вийти на стартову доріжку. На змаганнях були і новачки, і досвідчені гонщики, яких з першого драг-рейсингу теж не бракувало.
Вдруге вийти на трек та продемонструвати неабиякий клас у водінні приїхав франківчанин Григорій Барабаш на славнозвісному Nissan GT-R. Саме на цій автівці Григорій завоював першість на минулих змаганнях у кваліфікації «Анлім». Цього разу хлопець прибув теж за перемогою, та бідкається, що у його класі мало конкурентів:
- Загалом, перегони доволі хороші. Але моя кваліфікація мало заповнена, тому їздити не дуже цікаво, бо, як правило, змагаюся сам з собою. Щодо тюнінгу, то в машини ніяких доробок не було, лише те, що зробив завод.
На змагання франківчанин приїхав з нареченою. Як зізнався водій-екстремал, за майбутню дружину він турбується. Тому в салоні автомобіля дівчина тільки в ролі пасажира.
В перервах між заїздами публіку розважали репом та сучасними танцями. Слід зазначити, що такі антракти відвідувачі сприймали «на ура». А вгамувати голод чи спрагу, на відміну від минулого драг-рейсингу, можна було практично без черг, за що варто віддати належне організаторам.
- Сьогоднішні змагання набагато цікавіші та кращі. Приїхали сильніші учасники, - каже офіційний представник Федерації автослалому України і головний організатор змагань Дмитро Сторожук. – Цього разу ми підготували шоу-програму, щоб розважати людей під час технічних пауз. Після минулого драг-рейсингу було багато коментарів та дзвінків на рахунок наметів, тому сьогодні ми збільшили їх кількість, встановили клозет. Проблем з орендою злітної смуги теж не було. Стараємось, щоб з кожним разом подібні змагання ставали все кращими.
Також Дмитро Сторожук поділився планами про найближчі автоперегони. За його словами, цього року драг-рейсингу більше не варто очікувати. Проте, 16 вересня в Тернополі відбудеться етап чемпіонату України з автослалому.
На спортивному заході була робота і для правоохоронців. Їм доводилось зупиняти незареєстрованих водіїв-аматорів, які ганяли на своїх автівках по паралельній смузі аеропорту, та відправляти порушників спокою на паркову. До пана Андрій теж підходили міліціянти:
- Я просто собі випробовував машину, коли мене зупинили міліціонери. Глядачі бачили, як я їздив і вони прийшли на це подивитися. Їм тут було цікавіше. Але адміністратори змагань забороняють самовільну їзду, тому довелося припинити.
Як виявилось, задоволення від драг-рейсингу можуть отримувати не лише учасник та глядач, а й ведучий змагань.
- Мені це подобаєть. Я люблю автомобілі, і люблю коли вони змагаються між собою. Робота абсолютно не набридає. Хочу сказати, що на цій злітно-посадковій смузі мабуть і не знайдеться такий, хто б не любив автівки і швидкісні перегони, - зізнається ведучий Сергій Фаля - Кожен учасник по-своєму оригінальний, тому улюбленця в мене немає. Я вболіваю за кращий результат.
Фінал перегонів був найбажанішою та найцікавішою частиною змагань. У ньому приймали участь найвправніші водії. Категорій було декілька: «Ретро» - перемогла дісталася «Шестірці». До 1600 Куб.см. – перше місце виборола Honda CR-X. У категорії до 2000 Куб.см. – однією сотою секунди випередила суперника вітчизняна «Дев’ятка». До 2500 Куб.см. – перемогла «Лада». У категорії «Анлім» першість здобув Nissan GT-R. І серед мотоциклістів кращим став гонщик на Suzuki Bring.
- Про автомобільні змагання дізнався від друзів. Рівень спортивного заходу доволі високий. Як для Тернополя – це дуже навіть не погано, враховуючи, що багато учасників з інших міст. І 20 гривень плати за вхід – теж цілком прийнятна ціна, - ділиться враженням киянин Владислав.

Мотоциклісти на своїх залізних конях чекають команди "Вперед".

Головне - не заробити фальшстарт.

Спортсмен на лівій доріжці явно випереджає свого суперника та впевнено мчинь до фінішної прямої.

Правоохоронці на варті порядку.

Opel Manta засмагає на сонечку.

Автівки учасників змагань відпочивають на парковці - скоро заїзд.

Автомобільний драг-рейсинг. Глядачі у захваті!

Mercedes-Benz 200D. Ретро-спортсмен.

Дівчата PJ-ки заводять публіку танцем.

Honda CR-X розігріває шини перед фінальною гонкою.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
12:46, 16 квітня
10:47, 11 квітня
11:41, 22 квітня
10:46, 20 грудня 2023 р.
live comments feed...