
18:00, 24 березня 2015 р.
Тернопільщина – з офіційним логотипом, тепер шукають слоган
Офіційний туристичний логотип Тернопільської області презентували сьогодні в ОДА.
За підсумками конкурсу кращою роботою обрано ескіз туристичного логотипу тернополянина Юрія Козоріза.
Переможець отримав грошову винагороду в розмірі 2 тис. від спонсора конкурсу Михайла Гросуляка. Ці кошти за ініціативи Юрія Козоріза перерахують для потреб пораненого в зоні АТО бійця із Тернопільщини.
Для прикладу, логотип Тернополя, який масово критикували жителі міста і який досі не сприймається широким загалом, обійшовся бюджету міста у десятки тисяч гривень.
В ОДА сподіваються на позитивну реакцію на логотип області.
«Наступним нашим кроком буде обрання кращого гасла для цього логотипу. Запрошуємо всіх творчих та небайдужих людей поділитися своїми ідеями щодо слогану для туристичного логотипу в соціальній мережі Facebook на сторінці «Тернопільщина туристична», – закликав під час презентації начальника управління – заступника директора департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму облдержадміністрації Назара Яворського.
Автор логотипу є активним туристом.
«Створюючи логотип Тернопільщини, я хотів підкреслити туристичний потенціал, яким багата наша область. Зокрема, зроблено акцент на 5-ти видах туризму, які активно розвиваються в нашому краї, а саме, сакральний, замковий, спелеологічний, пізнавальний та сплави річкою Дністер. Працювати над логотипом було цікаво і нескладно. Дуже радий, що зміг внести свій вклад для області, як житель міста і в першу чергу як турист»,– зазначив Юрій Козоріз.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
11:58, 26 листопада 2024 р.
live comments feed...