• Головна
  • Вітчизняний ринок одягу та взуття - суцільна контрабанда
22:43, 18 вересня 2011 р.

Вітчизняний ринок одягу та взуття - суцільна контрабанда

На легальне виробництво продукції легкої промисловості в Україні припадає близько 10-20%, на контрафактну продукцію — близько 20-25%, контрабанда і «сірий» імпорт, відповідно, займають 60-70% українського ринку одягу і взуття, - інформує RegioNews.

За словами голови правління Української асоціації підприємств легкої промисловості Валентини Ізовіт, яка ще за радянських часів курувала розвиток легкої промисловості України у республіканському міністерстві, обсяг продажів на внутрішньому ринку товарів легкої промисловості близько 12 млрд грн на рік — це і імпорт, і вітчизняне виробництво. Однак на купівлю одягу та взуття кожен українець на рік витрачає не менше 100 дол. Тобто, виходячи із найбільш жебрацького рівня споживання, 45 млн українців мають витрачати на рік близько 4,5 млрд дол — близько 36 млрд грн. А маркетингові дослідження показують, що реальні обсяги споживання складають, навіть незважаючи на кризу, не менше 60 млрд грн. Якщо виходити з розрахунку прожиткового мінімуму і офіційних даних споживання, половина українців мала б зараз ходити голими і босими. Але, тим не менше, наші люди одягнені, взуті, а магазини і ринки завалені товаром. За оцінками Асоціації легкої промисловості, нелегальний сегмент ринку одягу і взуття у  5 разів (!) перевищує легальний. В.Ізовіт також додала, що речові ринки є головними каналами поширення контрабандної та контрафактної продукції.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...