• Головна
  • Як каратимуть комунальників, які не реагують на скарги тернополян?
18:30, 1 квітня 2015 р.

Як каратимуть комунальників, які не реагують на скарги тернополян?

Міський голова Тернополя Сергій Надал провів нараду з працівниками управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології щодо якісного реагування на ті звернення, які надсилають тернополяни у міську раду через цілодобовий телефон гарячої лінії 15-80, платформу «Відкрите місто», сайт Тернопільської міської ради, а також про оперативне реагування на доручення міського голови за результатами прямих ефірів на радіо та телебаченні.

«Виконання доручень знаходиться на моєму особистому контролі. Інколи буває, що комунальники звітують про виконання доручень, але вони на практиці не виконуються, - зауважив Сергій Надал. – Керівництво та працівників ЖКГ попереджено про особисту відповідальність за неякісне реагування на скарги тернополян та дано термін до 10 квітня для усунення усіх недоліків у роботі. Після цього терміну будуть прийняті відповідні висновки».

Сергій Надал наголосив, що комунальники несуть особисту відповідальність за неякісну роботу.

«Я хочу звернутись до усіх тернополян, якщо ви бачите, що комунальники виконують свою роботу неякісно, телефонуйте на телефон гарячої лінії 15-80, надавайте інформацію і ми будемо притягувати таких працівників до відповідальності», - додав міський голова.

#Комунальники #скарга #тернополяни

Коментарі

Оголошення
live comments feed...