
09:30, 10 жовтня 2011 р.
Клуб сімейного дозвілля: задоволення від читання чи додаткові неприємності?
Харківське видавництво та мережа книгарень «Клуб сімейного дозвілля»вже багато років відомі в Україні. Навряд чи знайдеться той, хто б не чув про цей відомий бренд, адже видавництво може похвалитися і власним сайтом, і яскравими, по-дизайнерськи досконалими каталогами продукції, і численними рекламними акціями, і щедрими подарунками ветераном клубу та новачкам-книголюбам. Єдина умова літературного задоволення ― вчасно виконувати умови членства Клубу: один раз у квартал купувати хоча б одну книгу видавництва.
Завітавши у тернопільську книгарню Клубу (вул. Шашкевича, 1), ознайомлююся із чималим асортиментом видань. Знайдеться тут книга чи не для кожного: світова класика; проза й поезія українських та зарубіжних авторів сучасності; довідникові видання та видання для дітей; психологія; езотерика; рукоділля; поради, як найкращим чином облаштувати своє житло та організувати відпочинок. Книги яскраві, гарно оформлені та ілюстровані. Та й графік роботи, ― без перерви та вихідних, теж приваблює. Тож і не дивно, що людей у невеликому за площею приміщенні книгарні зібралося багато.
Увагу відвідувачів притягує розмова клієнтки із продавцем-консультантом. Жінка намагалася з’ясувати, чому її віднесли до рангу боржників Клубу та зобов’язують протягом певного періоду часу придбати книгу, адже вона нещодавно придбала тут кілька нових видань.
- У нашій базі даних не зазначено, що ви купували книги. Дата останньої покупки ― кілька місяців тому. Тому вам і надійшло поштове повідомлення про необхідність термінового придбання книги. У випадку невиконання умов, вам буде надіслана поштою книга на наш розсуд, яку муситимете оплатити, - пояснює дівчина за комп’ютером.
- Але ж я придбала книги із вашого нового каталогу! Їх не було ще у продажу взагалі до зазначеної у вашій базі даних моєї останньої покупки. Звідки ж вони у мене тоді взялися?, - стурбовано запитує пані Лариса. ― Цю проблему я вже намагалася вирішити з вами по телефону. Цікавилася, чи не могло трапитися якоїсь технічної помилки, що ваші працівники категорично заперечили.
- Чи не маєте чека за придбані останні книги?, - запитує продавець.
- Але ж я не можу зберігати усі чеки з усіх магазинів, де щось купую! Хіба це реально? Чи не достатньо того факту, що придбані мною видання з’явилися у книгарні значно пізніше внесеної вами у комп’ютерну базу дати останньої моєї покупки? Чи не могли б ви перевірити свою документацію? Чи робите у магазині інвентаризацію? Адже минулого разу я придбала книг на суму понад 100 горивень! І тепер змушена знову робити позапланову покупку.
- Провести інвентаризацію буде надто важко. Можливо, це справді наша технічна помилка, - зрештою зізнається продавець, оскільки до розмови долучається ще одна відвідувачка, яка завітала до книгарні із аналогічною незрозумілою борговою «повісткою», надісланою від імені генерального директора Клубу Олега Шпільмана.
- І що ви пропонуєте у такому випадку?, - запитує пані Лариса, оплачуючи вартість ще однієї, швидше за все, зовсім не потрібної їй книги.
У відповідь ― мовчанка.
Випадкові технічні негаразди чи спланована «промоакція»?.. Хто зна. Але якщо ви ― член «Клубу сімейного дозвілля», то, купуючи книги у тернопільській книгарні, не забудьте про всяк випадок зберегти свій чек!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:00
ТОП новини
Оголошення
14:35, 14 травня
22:40, 18 травня
live comments feed...
Коментарі