• Головна
  • Тернополяни залишилися без Інтернету, бо провайдери не можуть навести лад з кабелями
20:00, 22 травня 2015 р.

Тернополяни залишилися без Інтернету, бо провайдери не можуть навести лад з кабелями

По кілька днів тернополяни без інтернету – провайдери на дахах не можуть навести лад з кабелями. Кабелі провайдерів, які пустили комунікації просто по фасадах і дахах – примусово відрізають.

На впорядкування комунікацій провайдери мали кілька років, але дехто так і не дотримався вимог. Користувачі по кілька днів чекають на перепідключення, втім, абонплату стягують звичайну і збитків зазвичай не відшкодовують.

Богдан Іваницький, який мешкає на Дружбі в Тернополі, без інтернету лишився позавчора. Чоловік – приватний підприємець, продає товари і через інтернет, зараз продажі неможливі – чоловіку відрізали кабелі.

– В мене Домашній інтернет від Київстар. Зник сигнал, я подзвонив в службу підтримки, там мене запевнили спочатку, що сигнал є, потім сказали, що таки нема, але до 22 травня перепідключать. Зараз повідомляють, що до 26. Виходить, тиждень без інтернету. І в цей же час Київстар постійно нагадує, що тепер вони вимагають попередню оплату за свої послуги, – каже Богдан.

Кабелі впорядковує КП «Тернопіль Інтеравіа», керуючись рішенням виконавчого комітету, яке було прийняте ще в 2011 році. Тоді ж провайдерам дали півроку, щоби впорядкувати свої комунікації. З того моменту пройшло вже чотири роки.

Як розповідає “Добі” керівник КП «Тернопіль Інтеравіа» Іван Сороколіт, провайдерам дали значно більше часу, ніж вказано в рішенні, працівники намагаються з розумінням поставитись до кожної ситуації, тому зазвичай перед тим, як відрізати невпорядковані кабелі, провайдер кілька разів отримує попередження. Втім, досі є абсолютно невпорядковані комунікації, у такому випадку кабелі просто відрізають. а люди залишаються кілька днів без інтернету.

– Було 150 китайських попереджень, провайдери знають коли і на якому будинку буде обстеження, в четвер – максимум останній день, коли проводяться такі роботи, щоби в п’ятницю ще могло бути перепідключення. Схема оптимізована максимально. Я на постійному зв’язку зі всіма провайдерами, якщо є якісь особливі обставини, то ми даємо тиждень чи два, на усі звернення ми реагуємо, – каже Іван Сороколіт.

Як повідомляє керівник підприємства, вже приблизно половина житлового фонду опрацьована, там провайдери впорядкували комунікації. Не обходилось без скандалів, адже часом люди по кілька днів сиділи без інтернету. З деякими провайдерами таких проблем нема. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Тернополяни #Інтернет #провайдери #лад з кабелями

Коментарі

Оголошення
live comments feed...