Після націоналізації ПриватБанку його вкладники стали отримувати дзвінки від нібито співробітників "Ощадбанку", які заявляють про примусове переведення грошей з рахунків і вимагають у людей реквізити їх платіжних карт.
Про це повідомив в Facebook Віктор Федосюк.
"Новий розвод по телефону:" Алло, це колл-центр "Ощадбанку", як ви знаєте "Приват" об'єднують з "Ощадбанком", тому нам треба перевести гроші з вашої картки в "Приваті" на вашу карту в "Ощаді", назвіть ... " . Далі слухати не стали ", - написав він.
На пост відреагувала керівник мережі регіональних прес-офісів ПриватБанку Інна Музичук, яка закликала клієнтів фінустанови бути особливо пильними після змін в банку і нікому не розголошувати свої особисті дані.