На Збаражчині, у селі Залужжя, відпочивальники, особи яких поки не з'ясовані, смажили шашлики, розклавши багаття з освячених балок старовинної Свято-Михайлівської церкви, яку в 2011 році було перевезено у розібраному вигляді зі села Горинки Кременецького району, аби відремонтувати та встановити її на Чернечій горі.
У соціальній мережі Фейсбук про це повідомила Наталка Парова:
"...Про святотатство на Чернечій горі отцеві розповіли місцеві жителі, які побачили, що залишили після себе відпочивальники, коли наступного дня гнали корів з пасовиська. Селяни були вражені і спантеличені побаченим. Їм було невтямки, як таке можна було вчинити – бенкетувати та розважатися на святому місці, облаштувавши свою "відпочинкову зону" з церковних, посвячених будівельних матеріалів та старовинних балок, з яких 250 років тому була побудована церква, використовуючи їх не лише як імпровізовані столи та лавки, а й як паливо для багаття.
– Як можна було не побачити, що рівненько поскладані та накриті від дощу під навісом, пронумеровані, вирізьблені старовинні дубові балки були зовсім не схожі на звичайні дрова для розпалу, – обурюється отець Михайло. – Щоб витягнути їх із стелажу, потрібно було мати неабияку силу та діяти групою осіб, оскільки балки масивні, шестиметрові, з гранями 14 см та 30 см. Вочевидь, ці бузувіри усвідомлювали, що роблять. І таке святотатство вчинили не москалі, не приїжджі сепаратисти, а свої, місцеві манкурти-яничари, і від усвідомлення цього факту ще болючіше, – наголошує священик..."
На Чернечій горі планується створення музею під відкритим небом, але реалізація задуму постійно наражається на страшні перешкоди. Про це пані Наталя у своєму дописі теж згадала:
"... Отець Михайло розповів, що неодноразово звертався до усіляких служб, установ, які відповідальні за збереження історико-архітектурного заповідника на Чернечій горі, щоб територію обгородили парканом, щоб унеможливити доступ на святу гору п’яним компаніям відпочивальників. Але у відповідь чув лише одне – немає коштів. Зрештою, отець з парафіянами просив встановити хоча б шлагбаум, щоб на гору не їздив транспорт. Адже постійний рух автівок, вантажівок і навіть тракторів теж негативно впливає на храм та нищить і без того не ідеальну дорогу. Проти шлагбаума вже виступили окремі місцеві мешканці, які навіть заради збереження святої гори та святинь, що на ній знаходяться, не бажають пожертвувати власним комфортом..."
То ж коли почне своє життя музей невідомо. Що ж до "любителів шашликів", то про них з'ясовано наступне:
"... На запитання, чи звертався священик особисто чи парафіяни церкви з приводу останнього інциденту до поліції, отримали відповідь, що ні, бо мають неприємний досвід спілкування із колишньою міліцією..."