Водій тернопільської компанії дорогою до Польщі ображав пасажирів автобуса, а одного покинув на автовокзалі

Пасажири автобуса, які їхали 1 вересня за маршрутом Львів-Легніца, розповідають про неприпустиму поведінку, яку собі дозволяв водій всю дорогу.

Одна із пасажирок, Тетяна Шуляк, повідомила про це на власній сторінці у мережі Фейсбук (переклад з російської):

"Грубе ставлення до пасажирів, погрози, що висадить усіх і поїде, тому що він (водій) втомився.

На кордоні стояли 12 годин, всю ніч, у водія був увімкнений ноутбук, перед ним із фільмом на всю гучність. На прохання зробити трохи тихіше, пролунала відповідь, що виходьте, кому заважає і більше не зайдете.

Прибувши в Катовіце, на вокзалі була зупинка всього 5 хвилин , не дивлячись на те, що попередня зупинка була в Кракові 3 хвилини. В автобусі близько 50 людей і тільки один туалет, котрим не змогли скористатися.

Це ще не кінець! Зупинка в Катовицях, як раніше згадувалося, була лише 5 хвилин. Один пасажир дочекався своєї черги в туалет, але водій завів автобус і почав їхати, не почекавши на цього бідолаху! Всі просили не рушати, оскільки хлопцець вже біжить до автобуса і вже був за 20 метрів від нього. На що почули відповідь водія: "Я вас зараз навчу всіх, що таке 5 хвилин!"

Пасажир наздогнав автобус, що від'їжджав, у якого вже були зачинені двері, і його друзі підійшли до водія і повідомили що телефон, гроші, речі – все в автобусі, що у нього нічого немає! Не можна залишати його без нічого!

Водій послав всіх на хрін, і повідомив, що так потрібно для профілактики дисципліни… Бідний хлопчина біг за автобусом і на наші прохання до водія ми чули лише нецензурні слова в нашу адресу. Зручності в автобусі відсутні…Ставлення до людей також".

Як повідомляє "Польща сьогодні", водій, що відзначився подібною поведінкою, працює у компанії "Тернвояж", яка зареєстрована в Тернополі на вулиці Галицькій. Компанія "INFOBUSS", яка займається лише продажем квитків заявила, що за якість наданих послуг відповідає саме компанія-перевізник, котрій переадресовуються усі скарги. А у випадку з Тетяною Шпак були надані й окремі коментарі:

"...Однак, виходячи з фото, прикріплених Тетяною Шуляк до свого посту на Facebook, її квитки були придбані не через нашу компанію, тому конкретно в даному випадку ми можемо передати перевізнику отриману інформацію, але, на жаль, не маємо достатніх підстав для надання повноцінного впливу на перебіг ситуації".

У компанії порадили пасажирам даного рейсу зв’язатися з агентством покупки квитків для того, щоб воно могло повноправно звернутися до перевізника від імені своїх клієнтів і вимагати з’ясування обставин і супутніх дій для компенсації наданих незручностей.