Жителька Тернополя шокована сервісом в одному з супермаркетів міста

Невідповідність цін на ціннику та в чеку перетоврилась на довгу розмову із взаємними образами.

Про випадок написала Tanya Loshn'ovska у спільноті Тернопільські плітки у Facebook.

"Ітак. Буде багато тексту, то хто не любить читати - не починайте. ПовІдаю історію про персонал Новуса. Короче, не змінили там вчасно цінник. Я брала товар (пиво Козел) з ціною 26,49 і ще кілька різних одиниць товару. Розрахувалась за все на касі, так і не помітивши різниці і коли складала покупки в пакет, пиво мені розбилось. Біжу беру ще одне таке ж, несу на касу, а мені кажуть 30,99. Достаю чек, за побите я заплатила також 30,99.

Підходжу до експрес-каси, кличу адміністратора і тут почався якийсь треш. Підходить охоронець, запитує, які в мене питання, кажу, що до нього ніяких. Питає, що не відповідає, просить чек, дістаю чек і дивлюсь, чи потрібний, охоронець починає його в мене з рук витягувати. Кажу: чекайте, то не той, ше б в кишеню мені за чеком залізли. Почав хамити, далі довго і нудно біля стелажа доводив мені, що там не той же код. А мені що до коду? Назва та ж, світле/темне не переплутала, об'єм також. Кажу, чого я оце з охоронцем сперечаюсь, хай кличе адміністратора.

Прийшла жінка без форми, бейджа і не представилась. Коли я разів зо 5 просила представитись, охоронець нагло до мене тявкав, що вона не зобов'язана. Навіть та жінка вже крикнула до нього, цитую "закрий морду, ти і так вже наговорив". Далі ще довго і нудно тривали доводи про інший код. Нарешті перейшла до тактики доводити мені, що 4,5 не варті ні її, ні моїх нервів.

Потім, що в людей всякі проблеми і зараз стільки біди, а я до 4,5 вчепилась (це було геніально). Я кажу, не 4,5, а 9, бо я ще одне хочу, те розбила. Вона мені: то і це розіб'єте. Я перепитала, чи вона часом не відьма, що так ворожить. На силу таки купила за ціною, що на ціннику, а мого розбитого пива за весь той час так і не прибрали", - написала жінка.

"Бачив саме в новусі 2 дні тому, що старенька пані намагалася розібратися з адміністратором про невідповідність ціни на вітрині і ціни в чеку. А в продавців завжди такий вираз обличчя "бл... , ну знову зануда попалася", - додає Rustam Davletov.

"В Новусі часто такі казуси. Вже і сама особисто мала, і спостерігала збоку кілька разів. В них відповідь стандартна "ціна змінилась ми просто цінник не встигли поміняти...", - додає Надія Урбан.

"Теж в новусі купляла 20 пачок молока, ціна на кожну виявилась дорожча майже на 6 грн!", - пише Юлия Сергеевна.