Воля — провідний телекомунікаційний провайдер обурена неправдивою інформацією про компанію, яка була опублікована в деяких регіональних інтернет ЗМІ. Матеріал наповнений маніпуляціями, викривленими даними та неперевіреними фактами.
Оскільки ми не володіємо інформацією про номери договорів, які допомогли б нам ретельно розібратися в ситуації, відповідно не маємо можливості ідентифікувати співрозмовників автора, як абонентів компанії, тож і коментувати їхні твердження ми не можемо. На нашу думку, журналістка мала б переконатися, що герої її статті є абонентами компанії, щоб не поширювати чутки.
На жаль, жодного звернення журналіста до головного офісу, як зазначається в статті, ми не отримували, тому нас позбавили будь-якої можливості відповісти на запит та прокоментувати ситуацію.
Пропонуємо абонентам, у разі виникнення проблеми, звертатися напряму в компанію будь-яким, зручним для них способом. Всі онлайн-сервіси компанії доступні в повному обсязі, завдяки ним абонент може:
· самостійно керувати послугами і рахунком, проводити дистанційну діагностику послуг, отримувати необхідну інформацію, не виходячи з дому — на порталі абонента «Мій кабінет» my.volia.com або зі смартфона, встановивши додаток My Voliа по посиланнях Google Play або App Store;
· також на всі запитання із задоволенням нададуть відповідь співробітники компанії або інші користувачі у спільноті «Воля Клуб» club.volia.com.
Контакт-центр компанії теж працює в звичайному режимі.
Хочемо зазначити, що Воля не є оператором супутникового телебачення і не надає вищезгаданих послуг у жодному місті своєї присутності. Цілком зрозуміло, що така проблема не могла виникнути у абонента Волі, отже очевидно, що ця інформація не відповідає дійсності.
Водночас, ми не заперечуємо вірогідності виникнення тимчасової черги у центрі обслуговування. Це пов’язано з певними обмеженнями, які прийняті у зв’язку з карантинними заходами в країні для забезпечення безпеки наших співробітників і відвідувачів. Згідно з якими, компанія має забезпечити наявність споживачів в торговельному приміщенні в кількості 1 особи на 10 м², тому одночасно в ЦПО знаходяться лише три відвідувача. Задля того, щоб уникнути черг, кожен бажаючий має можливість попереднього запису на певний день і час.
Ми впевнені, що система інформування абонентів Волі не тільки відповідає всім вимогам законодавства, а й перевершує їх. Оповіщення абонентів про будь-які зміни у тарифах компанії відбувається по декількох каналах, у т.ч. через друковані ЗМІ, веб-сайт компанії і офіційну сторінку в Facebook, портал абонента, особисті текстові повідомлення або повідомлення електронної пошти, а також телефонні дзвінки.
Щоб не допустити виникнення заборгованості, нашим абонентам доступна безліч способів поповнення рахунку - онлайн системи, платежі через інтернет-банкінг, вуличні термінали та інше. Абонент також може тимчасово призупинити користування послугами - тут інструкція. Відновлення послуги станься автоматично через 30 днів. Продовжити призупинення можна відповідною заявою.
Ми цінуємо свою репутацію на ринку як сучасний, високоякісний і прозорий провайдер і тому закликаємо журналістів проводити ретельну перевірку фактів перед публікацією та утримуватися від використання непідтвердженої інформації. Натомість звертатися за коментарями на офіційні джерела компанії: сайт, фейсбук сторінку, контакт-центр тощо.