Днями працівники райавтодорів пікетували ОДА та облраду.
Люди вимагали виплатити заборговану зарплату, а також не давати підряди приватними структурам, які «розпилюють» державні кошти, а виключно державним підприємствам, яким є райавтодори. Мовляв, за виконанні роботи їх структури будуть отримувати кошти, а відповідно працівники – зарплату.
Що ж маємо на практиці? Як інформують «Наші гроші», поточний ремонт дороги державного значення Львів – Тернопіль (ділянка км 11+256 – км 17+550 ) лише на території Львівської області буде коштувати 21,2 млн грн і підряд на цю суму отримало ТОВ “Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65″. Ремонт повинні завершити до кінця 2015 року.
Власниками найбільших часток «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65» є лучанин Олег Булима (26%), львів’яни Юрій Сворень (26%) та Ігор Магера (25,6%).
За твердженням автомобілістів, траса «Львів-Тернопіль» є однією з найгірших в Україні.