Тернополяни в соцмережах масово висловлюють несприйняття логотипу міста, представленого кулуарно минулого тижня.
Попередньо міська влада обіцяла, що перед затвердженням бренду будуть проведені громадські обговорення. Натомість в присутності обмеженої кількості журналістів громадськість поставили перед фактом, що бренд уже є. Обійшовся він міському бюджету у 30 тис. грн.
Розробила його київська фірма «Федорів». Про те, як креативлять у даній структурі, можна скласти уяву з логотипу Кременчука, він мало чим різниться від лого Тернополя.
Власне, тернополяни в соцмережах критикують не лише те, що було витрачені десятки тисяч гривень на картинку, які, схоже, у дизайнерській фірмі готові штампувати потоком.
Багатьом не сподобалася і саме лого, і те, як його непрозоро затвердили.
Зелені квадрати на логотипі символізують парки, хвильки – тернопільський став. Дану концепцію вже встигли обстібати і створити логотип-«жабу» для Львова на базі тернопільського логотипу.
Залишається сподіватися, що у мерії відреагують на масове невдоволення тернополян і пояснять, хто саме і виходячи з яких аргументів прийняв рішення про те, що дана картинка має право бути логотипом міста.