За перше півріччя 2011р. Інформаційно-консультаційному центрі ВАТ “Тернопільобленерго” зареєстровано 118 звернень споживачів електричної енергії, залагоджено деякі конфліктні ситуації між абонентами та структурними підрозділами енергопостачальної компанії.
Як повідомила начальник Інформаційно-консультаційного центру Тетяна Гудошник, за цей же період часу, І півріччя 2010р., в ІКЦ було зареєстровано лише 31 звернення споживачів.
В результаті суттєво на 20% зменшилась кількість письмових звернень і скарг по питаннях, що стосуються роботи структурних підрозділів ВАТ “Тернопільобленерго”, як до органів виконавчої влади, НКРЕ, Держенергонагляду, так і безпосередньо до енергопостачальної компанії.
Довідки і консультації надаються заявникам відразу, а по вирішенню спірних питань, які вимагають втручання керівників структурних підрозділів, працівники ІКЦ самі повідомляють абонентів про прийняті рішення.
Основні питання, з якими звертаються абоненти в інформаційно-консультаційний центр це:
- розрахунки за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг для населення – 263 звернення.
- надійності та якості електропостачання – 27 звернень.
Значна частина звернень стосується встановлення, ремонту або заміні приладів обліку.
“Ми неодноразово роз'яснюємо абонентам, що у разі виявлення зовнішнього пошкодження лічильника електричної енергії, зриву пломби або його несправності в роботі, необхідно негайно повідомити в район електричних мереж, – пояснює Тетяна Гудошник. – Відповідальність за збереження приладів обліку, встановлених у квартирі, на інших об’єктах абонента та пломб на них, несе споживач.”
Відділ по роботі з громадськістю ВАТ “Тернопліьобленерго”